Hwayobi ~ I'm Dangerus magyar fordítás



 Ne beszélj bolondságokat, nem érdekelnek!
Ne mond, hogy ha a helyedben

lennék, már belehaltam volna...
Szemét vagy, elegem van!
Szakítani akarsz, el akarsz hagyni...
Értek mindent, végül úgyis szakítani fogunk.

Hányszor kell még elmondanom?
Mondjuk úgysem fogsz figyelni.
Bármikor belekezdek, elnémít a szomorúság...
Magamban tartom, elrejtem, míg el nem halványulok.
A hibáim reflektorfénybe állítod...
Ez az ahogy eddig éltem.
A szakításunk nagyobb szabadságot
ad majd, mint amit  a szerelmünk adott.
Jobban szerettelek bárkinél, minden szenvedélyemmel...

Ne beszélj bolondságokat, nem érdekelnek!
Ne mond, hogy ha a helyedben lennék, már belehaltam volna...
Szemét vagy, elegem van!
Szakítani akarsz, el akarsz hagyni...
Értek mindent, végül úgyis szakítani fogunk.

Elrejtem a félelmeim, úgy teszek,
mintha minden rendben lenne.
Még ha azt is állítom, hogy szerelem volt, hogy szerettük egymást,
Nem vagyok biztos benne.

Félek, hogy megőrülök, mégis úgy teszek mintha minden rendben lenne.
Félek, hogy sírva fakadok, mégis úgy teszek,
mintha minden rendben lenne.
Igazából..szeretlek, tényleg szeretlek...
Miért kellett találkoznod velem?
Egy ilyen lánnyal mint én?
Most már elhagyhatsz,
Elfeledhetsz mindent.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...