GavyNJ ~ Pretty magyar fordítás



A lány ki mellett áll, igazán csinos.
Tényleg jól néztek ki együtt, ez pedig zaklatottá tesz.
Alacsonyabb nálam, és mintha csak a karjaidba teremtették volna.
Azt hiszem egy aranyos lánnyal találkoztál.

Miért akkor kellett egymásba futnunk,
mikor nem viseletem sminket?
Ez olyan kínos...
Nem igazán volt dolgom, mégis úgy tettem,
 mintha találkozóra sietnék.
Elfutottam, menekültem,
Hisz nem akartam előtted sírni...

Szörnyű vagy...ez nem lehet!
Azt mondtad, nincs hozzám fogható!
Azt mondtad, várni fogsz rám!
Azt, hogy szeretsz!
Te mondtad...te mondtad..

Ideges vagyok, miközben látom milyen boldog vagy.
Szorosan a karjaid között tartod, mintha el sem akarnád engedni...
Annyira szánalmas vagyok, még nincs új barátom.
Azt hiszem én voltam az egyetlen, aki várt.
Azt hiszem én vagyok az egyetlen, aki nem változott.

Szörnyű vagy...ez nem lehet!
Azt mondtad, nincs hozzám fogható!
Azt mondtad, várni fogsz rám!
Azt, hogy szeretsz!
Te mondtad...te mondtad..

Azt hittem fordítva lesz majd minden!
Azt hittem szenvedni fogsz!
Azt hittem, te leszel az aki nem lesz képes nélkülem élni...
Reméltem, hogy találkozni fogunk...
De ez... csak könnyekre fakaszt.

Reméltem,hogy boldogtalan leszel.
Azt kívántam, hogy boldogtalan legyél.
Abban reménykedtem, hogy szenvedni fogsz, és visszatérsz hozzám.
De azt hiszem, emiatt a lány miatt... boldogságra találtál.
Mosolyogsz erre a csinos lányra...
Ma, tényleg csinosabb mint én.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...