C-Clown ~ Far Away ~ Young Love magyar fordítás



Ha messzire sodródsz,
Ha nem kedvelsz,
Szeretnék elmondani valamit...
De az ajkaim nem engedelmeskednek.

Észrevétlenül a neved suttogtam. Mikor rád pillantok, a szívem megremeg.
A kezdettől vonzódtam hozzád.
Talán akkor kezdtem beléd szeretni.

Igazából, tudom, túl jó vagy hozzám.
De ha te nem lehetsz az enyém, senki sem kell.

Tényleg szereted az a férfit?
Ő nem tudja, hogyan szeressen téged!
Én sokkal jobban illenék hozzád!

Tényleg élvezed azt a szerelmet?
Én eltörölném az összes könnyed!
Ne sírj, gyere ide!
De tudom...

Ha messzire sodródsz,
Ha nem kedvelsz,
Szeretnék elmondani valamit...
De az ajkaim nem engedelmeskednek.

Mozdulj! Lassan eltűnsz a szemem elől!
Ha most elengedlek, örökké bánni fogom!
Bárki láthatja, hogy az a férfi egy szemét, aki csak fájdalmat fog okozni!
Én bármit megtennék érted!
A szívem lassan megrepedt a gondolat miatt hogy elmész.
A szemeidben azt a másik férfit látom...
Szeretném eltörölni, eltörölni...
Sajnálom.

Tényleg elégedett vagy azzal a szerelemmel?
Nem tűnsz boldognak...
Szeretném, ha csak egy pillanatra is, de boldog légy.

Tényleg szereted ez a férfit?
Én eltörölném az összes könnyed!
Ne sírj, gyere ide!
De tudom...

Ha messzire sodródsz,
Ha nem kedvelsz,
Szeretnék elmondani valamit...
De az ajkaim nem engedelmeskednek.

Ha messzire sodródsz, megrémülök.
Mi lesz, ha kapcsolatunk kínossá válik, és elfordulunk egymástól?

Nem tudom, nem tudom
Nem tudom mit is érzek...
Nem tudom, nem tudom
Nem tudom mit érzek.

Csakis téged ismerlek,
Ha nem lehetsz velem, meg fogok őrülni.

Ma el fogom mondani,
( Szeretném elmondani, de ez nem olyan könnyű)
Ma el fogom mondani,
Szeretném kimondani, de nem tudom, hogy tehetném.

Fáj látnom, ahogy lassan elveszel,
A gondolat, hogy együtt lehetek veled,
Boldoggá tett, de igazán meg is lepett.
Soha nem tudtam, hogy itt voltál mellettem.
( Minden nap szeretnék veled lenni)
Észrevétlenül lépj mellém, és fogd meg a kezem.

Ha messzire sodródsz,
Ha nem kedvelsz,
Szeretnék elmondani valamit...
De az ajkaim nem engedelmeskednek.

Ha messzire sodródsz, megrémülök.
Mi lesz, ha kapcsolatunk kínossá válik, és elfordulunk egymástól?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...