2012 - MAMA!

Ugye Ti is szavaztok? Ha még nem tettétek meg, akkor tessék meglátogatni az oldalt --->>> ITT!
csak regisztrálni kell, ami röpke egy percet vesz el az életetekből! ( Azért remélem már sokan szavaztakXD)
Minden 24 órában egyszer tudtok egy újabb pontot adni a kedvenceiteknek. ( Miért nem írtam még erről...?)

Nos lássuk a jelölteket, és a kategóriákat!

1. Legjobb új női előadó: 
  • Aoa
  • Spica --> Rájuk szavazok.
  • Ailee
  • Junel
  • Hello Venus
2. Legjobb férfi előadó:
  • B.A.P --> Rájuk szavazok.
  • EXO-K
  • Busker Busker
  • Ulala Session
  • John Park 
3. Legjobb női előadó: 
  • G.NA
  • Gain
  • BaekJiyoung
  • BoA --> Rá szavazok.
  • IU
4. Legjobb férfi előadó:
  • G-Dragon
  • K.Will
  • JYP
  • Se7en
  • PSY  --> Rá szavazok.
5. Legjobb lány banda :
  • 2NE1
  • Girls Generation
  • SISTAR
  • KARA
  • T-ara --> Rájuk szavazok. ( TermészetesenXD Queen's GOOO!)
6. Legjobb fiú banda: 
  • TVXQ
  • BEAST
  • BIGBANG
  • Super Junior
  • Shinhwa --> Rájuk szavazok.
7. Legjobb nemzetközi lánybanda:

  • 2NE1
  • F(x) --> Rájuk szavazok. ( De sztem...a T-ara-t jelölni kellett volna...no mindegy.)
  • Girls Generation
  • Wonder Girls
  • Kara
8. Legjobb nemzetközi fiúbanda:

  • CN Blue
  • TVXQ
  • BEAST
  • BigBang --> Rájuk szavazok.
  • Super Junior
9. Legjobb közreműködés:

  • Davichi & T-ara - We were in love --> Rájuk szavazok.
  • JYP & Gain - Someone else
  • Skull & HAHA - Busan vacance
  • Trouble maker - Trouble maker
  • Huh Gak& Zia - I need You
10. Legjobb OST :


  • Lyn - Back in Time
  • Seo InGuk & EunJi - All for you ---> Rájuk szavazok.
  • Lee JongHyun - My love
  • TaeYeon - Missing You like a Crazy
  • Huh Gak - One person

11. Legjobb videoklip:

  • Gain - Bloom
  • Naul - Memory of the wind --> Erre szavazok, mert tényleg gyönyörű klip!
  • BigBang - Monster
  • SPY - Gangnam Style
  • Infinite - The Chaser

12. Legjobb Rap előadás:



  • Dynamic Duo
  • Leesang
  • Mighty Mouth
  • Verbal Jint
  • Epic High --> Rájuk szavazok
13. Legjobb banda előadás :
  • 10cm
  • CN Blue
  • FT-Island ---> Rájuk szavazok.
  • Nell
  • Busker Busker
14. Legjobb tánc előadás - Szóló
  • JYP
  • BoA---> Rá szavazok, még szép!:)
  • Seo InYoung
  • PSY
  • HyunA

15. Legjobb tánc előadás -Fiú

  • Beast(Beautiful Night)
  • SHINee(Sherlock)--> Rájuk szavazok...(Bár szívem szerint az MBLAQ-re szavazatam volna)
  • Super Junior( Sexy Free and Single)
  • MBLAQ( It's War)
  • Infinite (The Chaser)
16. Legjobb tánc előadás - Lány 

  • 4Minute( Volume up)
  • F(x)(Electrik Shock) --> Rájuk szavazok.
  • missA( Touch)
  • Secret( Poison)
  • SISTAR( Aone)
 17. Legjobb vokális előadás:
  • K.Will
  • Baek JiYoung
  • IU
  • John Park
  • Huh Gak
Mivel, nem tudtam dönteni IU és JiYoung között...egyik nap egyikre, másik nap másikra szavazok...XD


 18. Legjobb vokális előadás - banda:


  • 2AM
  • Noel
  • Davichi --> Rájuk szavazok
  • Urban Zakapa
  • 4Men

19. Az év dala:
Na ezt nem fogom mind felsorolni...XD De én BoA-ra szavazok, aki az Only One című dalával van jelölve!:)

20. Az év előadója:   

Itt is rengeteg jelölt van természetesen, és nem is sorolom fel mindet..XD
Hol BoA-ra szavazok, hol T-ara-ra. Mert azért lássuk be...mindegy mi történt a T-ara-val, azért odatettek! Lovey-Dovey, Day by Day, Sexy Love... mindegyik nagy sláger lett, és annak ellenére amik állítólag történtek, még mindig a színpadon állnak, és nem adják fel:):) Queen's fighting!!!!
BoA pedig mint mindig, tökéletesXD ( SzámomraXD)









15 megjegyzés:

  1. Szia nekem nem jeleníti meg azt amit belinkeltél sajnos. Nem tudnád még1x belinkelni? Kérlek.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia:) Újra belikeltem, remélem már jó:):)
      http://mama.interest.me/poll ---> De ha nem működne( ami nem kizárt a gépem miatt, itt a link:)

      Törlés
  2. Hűűűűűűűű!

    Kicsit felhúztam magam az eddigi eredményeket látva!

    Különösen a BEst Famale group SISTAR-on, és a Best Male Group, Best Artist és Yong of the Year SUPER JUNIOR-on!

    Férfi vagyok, de hallgatok fiú bandákat is. De a Super Junior számomra jó esetben is közepes tehetségű szépfiúk sokasága...

    Az már csak hab a tortán, hogy a rájuk szavazók 39%-a férfi!
    A sexy, free and single ennyire jó szám lenne???
    Egy rohadt sor nincs, amit végigénekelnének zenei torzítás nélkül...

    Elnézést a kifakadásért...








    VálaszTörlés
  3. Ez a link, itt lehet sazavazni:
    (Csak remélem, hogy nem szerzek ezzel egy újabb szavazatot a SUPER JUNIORnak)

    http://mama.interest.me/poll

    Itt pedig a szavazás eddigi állása:
    http://mama.interest.me/ranking

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nos, igen, én is ki voltam akadva rengeteg helyen... Az általad említetteken pont fennakadtam én is! A Super Junior... nos, nem a szívem csücske. Nincs velük bajom, de ennyire azért nem jók. Oké, ízlések és pofonok, de... Hát, azt hiszem te már mindent elmondtál ezzel kapcsolatban...

      Törlés
  4. Egyébként köszönöm a postot... ha te nem hívod fel a figyelmem, lehet hogy idén elfelejtettem volna.

    Egyébként... most ahogy nézem majdnem mindegyik helyen ugyanúgy szavaztam, ahogy te...
    Kivéve az OST-t -> TaeYeon
    és tudom szentségtörés, de a legjobb női előadó nálam idén -> IU
    a song of the year-nél (mivel egy deka T-ara szám sincs a listán érdekes módon) én a Davichi-s lányokat X-eltem :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szívesen:)Tudom kissé ritkán postolok mostanában, de a netem..a netem... Egy csomó dologról le is maradtam szépen:D

      Igen? Na nem is baj, ha máshogy szavazol, hisz nem vagyunk egyformák!:)
      Á, dehogy szentségtörés, számomra akkor is BoA az első, ha másoknak nem ;) De örülök, hogy megosztottad, hogy te kire szavaztál:)

      A Davichi -nek meg külön örülök! Imádom a lányokat:):)

      Az, hogy T-ara nem volt... hát több helyen is jelölhették volna őket. Merő véletlenségből nem lettek jelöltek... Természetesen.

      Törlés
  5. Te találtál egyébként arra vonatkozólag adatot, hogy mi alapján lettek jelölve a delikvensek?

    Csak mert ha a slágerlistákat nézzük, vagy az eddigi népszerűségi listákat, akkor sok helyen kilóg a lóláb pl. a T-ara tekintetében, de mondhatnám az Orange Caramelt, akik félig meddig kezőként mégiscsak 8. hete vannak benne a legjobb 20-ban (ez ritkaság), vagy a Miss A-t.
    De amennyire így visszaemlékszem, OST tekintetében sem ezek voltak a legnépszerűbbek...

    VálaszTörlés
  6. Közben meg is találtam a kérdésemre a választ itt:

    http://mama.interest.me/intro?type=about

    Érdemes megnézni a lap alján lévő táblázatot...
    20% újságíró vélemény + 20% külföldi "szaktekitély" + 10% koreai bizottság áll szemben a 20%-os és 10%-os single és album eladási adatokkal, és a 20% online szavazással szemben.

    Érdekes, hogy egy szám/album sikere mégiscsak félsiker...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. a NU'est szerintem azért nem kapott jelölést, mert albumuk nem jött még ki, csak kislemez. Így gondolom a számolásnál az album mező 0%-os.

      De aztán a fene tudja...
      A szavazatok megvétele pedig... hát igen! Bár a listát egy egyebeket nézve, idén jobban ment a JYP-nek :D
      Főleg ha magát a főnök urat is belevesszük.

      Nekem egyébként az csípi a szemem, hogy a táblázatban a Expert Judges
      (National+Overseas) legalább 20%, de néhol 50%!

      Overseas, tehát amerikai... érdekes módon ők nem tulajdonítanak szinte semmilyen jelentőséget az ázsiai popzenének. Csak az ilyen PSY-féle Gangnam Style-t tudják kiemelni, hogy ezzel is megmutassák a világnak: "hülyék ezek az ázsiaiak".

      Azt persze sehol sem hangoztatják, hogy Amcsi barátaink előszeretettel lopnak a koreai/japán zene hangzásvilágából...

      Törlés
  7. Már jó ideje én is szavazgatok, de sajna a lányoknak semmi esélyük. :) Boa és Davichi legalább nyernek egy-két díjat úgy néz ki. Hasonlóan szavaztam, mint te, de azért voltak eltérések. :) Juniel és Taeyeon pl. A fiú bandákról az ég világon semmit nem tudok, egyedül a CN BLUE érdekel, mert ők zenekar, meg persze a Heartstrings miatt. :D Szóval ott csak nyomkodtam, de a Super Junior-on én is elképedek, miért szeretik ennyire őket. Ez talány. Meg az is, hogy a lányok nincsenek a az év dala között.

    Ha megnézzük, az év művésze között viszont csak a TTS és a 2NE1 előzi meg őket, ami egy ilyen botrányos év után nagy teljesítmény! Úgyhogy csak azt mondhatom: T-ARA! FIGHTING! :DDDDD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az első sor így helyes, bocsi: Már jó ideje én is szavazgatok, de sajna a lányoknak semmi esélyük. :(

      Törlés
  8. Az SNSD fényévekkel jobb, mint a T-ARA...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azért úgy gondolom, ez egy kicsit erős, pedig SONE vagyok én is.

      Anno nagyon várták SoYeon-t az SNSD-nél, és ha a nagyszülei halála miatt nem omlik össze, talán most ott lenne SeoHyun helyén.
      Ha a zenei tehetséget nézzük, akkor sincs sok elmaradás! Tény, hogy az SNSD-ben sok a tehetség, de azért drága T-ARÁnknál is akadnak szép számmal.
      Már csak azért sem érdemes hasonlítgatni, mert teljesen más stílusú számokat jelentetnek meg.

      De senki nem mondta egy szóval sem, hogy a T-ARA ennél és annál jobb. Arról esett szó, hogy igenis megérdemeltek volna több jelölést.

      Az, hogy neked jobban tetszik az SNSD, mint a T-ARA, szíved joga. Én magam nem tudnék választani.

      De azért egy rajongói oldalon kérlek, legközelebb legyen benned annyi tapintat, hogy nem KIJELENTŐ hangnemben írsz, hanem véleményt nyilvánítasz. Még ha nem is ezt akartad, ez jött le! Mindenkinek éppen olyan drága a saját kedvence, mint neked!





      Törlés
    2. Nem a földbe akartunk döngölni, és én sem megsérteni akartalak. De bejössz egy olyan blogra, akinek az írója tudvalevő, hogy imádja a T-ARÁt. Minami pedig éppen arról ír, hogy a T-ARA igazságtalanul nem kapott megfelelő számú jelölést, és kiírsz annyit, amennyit kommenteltél!

      Nem érzem úgy, hogy bunkó voltam, ha mégis, elnézést kérek. Udvariasan odaírtam, hogy értem én, hogy remélem nem gyalázni akartál. De abból az egy mondatból erre is lehet következtetni.

      Ha nem érdekel senki élettörténete, átugorhattad volna nyugodtan! Mivel ez egy olyan oldal, amelyet az emberek eszmecserére használnak, általában igyekszem érdekességeket is hozzáfűzni. Ígyis megtudhatnak az emberek többet kedvencükről.

      A GabrielUdon pedig szimplán a netes nickem, nem valami díjkiosztó vagy esemény, de ezt nem tudhattad. Tudom, hogy fura.

      Azért örültem, hogy az utolsó két kommentbe legalább hajlandó voltál kifejteni a véleményedet az egy mondat helyett.

      Törlés

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...