Soulhead ~ Dear Friends magyar fordítás




A hazugságaimmal, a fallal, mit felépítettem...
Annyiszor megbántottalak titeket...
"Nincs szükségem barátokra."
Legalábbis így gondoltam, míg nem találkoztam veletek.

" Nincs senki akiben megbíznék."
Bezártam a szívem, nem akartam tisztán látni többé.
De ti voltatok, kik hittek bennem.
Akkor, és most.

Még ha ez a világ a végéhez is ért,
Az idő, mit együtt töltöttünk, soha nem tűnik majd el.
Még most is emlékszem mindenre,
Ez soha nem tűnik majd el.
Kedves Barátaim.

A sebek, és a fájdalom soha nem múlik el.
Még most sem, mikor a boldogságon osztozunk.
Azok a könnyek nem tűnnek el.

De látom a holnapot, hisz nem vagyok egyedül.
Azt akarom, hogy mosollyal az arcomon emlékezzetek rám.

Úgy van szükségem rátok, ahogy vagytok.
Szeretnék továbbra is veletek élni.

Még ha ez a világ a végéhez is ért,
Az idő, mit együtt töltöttünk, soha nem tűnik majd el.
Ezek az emlékek, a mosolyotok...
Soha nem feledem őket,
Kedves barátaim!

Addig, míg mellettem vagytok,
Míg velem vagytok,
Erős lehetek...
"Nektek fogok énekelni."

Még ha ez a világ a végéhez is ért,
Az idő, mit együtt töltöttünk, soha nem tűnik majd el.
Még most is emlékszem mindenre,
Ez soha nem tűnik majd el.
Kedves Barátaim.

Én leszek a fény a sötétségben,
A fény, mely utat mutat nektek.
Lehet, hogy könnyen megzavarodok,
De tovább haladok az úton.
Még mindig hallom a lépteitek visszhangját,
Kedves barátaim...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...