NAVI ~ Don't go! magyar fordítás




Ne menj! Ne menj! Ne menj!
Nem tudok mást mondani...
Azt mondtad, minden hazugság volt, és itt ér véget minden.
Próbáltál nevetve elküldeni...
Gyűlölöm ezt, de...

Bármennyi idő is telt el, hiányzol.
Azt hiszem tényleg szerettük egymást.
Csak én értettem félre minden?
Egyedül sírtam végig...
Gyűlölöm önmagam amiért így viselkedtem...

Ne tedd ezt! Bár már többször is szakítottunk.
Az hiszem szörnyen hiányzol...Veled kell lennem!
A te szíved is ennyire fáj?
Hiányzol...
Bár azt éreznéd amit én!
Te is hiányolsz?

Letörlöm a könnyeim, de még mindig hiányzol.
Azt hiszem csak én szerettelek...
Rendben, elengedlek.
Rendben, hagyom, hogy menj.
Gyűlölöm önmagam, amiért végig ilyen voltam.

Ne tedd ezt! Bár már többször is szakítottunk.
Az hiszem szörnyen hiányzol...Veled kell lennem!
A te szíved is ennyire fáj?
Hiányzol...
Bár azt éreznéd amit én!
Te is hiányolsz?

Könyörgöm!
A könnyeim tovább hullanak...
Nem tehetek semmit.

Ne tedd ezt! Miért hagytál el?
Azt hiszem tényleg szerettelek...
Veled kell lennem!
Te sem tudsz aludni? Te is sírsz miattam?

Hiányzol...
Bár azt éreznéd amit én!
Te is hiányolsz?

Könyörgöm...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...