miss A & Taecyeon ( 2pm) ~ Madness magyar fordítás



Egyszerűen imádom! O.o Ez a dal tökéletesen magával ragadott!

 Az összes hívásom válasz nélkül maradt.
Szeretlek, szeretlek!
Ez nem olyan,hogy csak sétálgatok, és mindenkiben téged látlak...
Szeretlek.. szeretlek...

Az összes emlékem rólad szól,
Így ki kell törölnöm őket.
Miért vagyok ilyen?
Miért csinálom ezt?
Bolondot csinálok magamból...
Úgy tűnik sok időbe fog telni...
Úgy érzem, mintha még mindig itt lennél.

Olyan sok nyomot hagytál magad után,
Most én is olyan leszek mint te..
Kértelek, hogy vigyázz rám...
Valami furcsa történik velem.

Az emlékekkel együtt sodródok,
A képek lassan összegabalyodnak.
Ha kitöröllek...
Én magam is eltűnök.

Nem tudlak kiűzni a fejemből,
nem vagyok rá képes!
De tovább kell lépnem!
Nem tudlak kiűzni a fejemből,
Nem tudok tovább lépni!
Olyan bódító vagy, megbénulok ha rád gondolok!
Ahogy beszélsz...ahogy mosolyogsz!
Egész nap csak rád gondolok...
Egész éjszaka rólad álmodok!
Maradj velem...
Maradj mellettem, és soha ne engedj el!

Ha tükörbe nézek a te képed tekint vissza rám...
De, akkor ki vagyok én? Ki vagyok?
Hirtelen félelem hasít belém...
Ki az aki folyton szólongat?
Kinek a hangja cseng a fülemben?
Elég!

Mindig feltűnsz mellettem.
Miért vagyok ilyen?
Miért csinálom ezt?
Bolondot csinálok magamból!
Lassan én is megsemmisülök.

Nem hiszem, hogy képes lennék rá...
Nem tudlak elhagyni!
Sírok, aztán nevetek...
Arra kérlek, hogy vigyázz rám!
Tényleg egyre furcsább vagyok...

Az emlékekkel együtt sodródok,
A képek lassan összegabalyodnak.
Ha kitöröllek...
Én magam is eltűnök.

Az emlékekkel együtt sodródok,
A képek lassan összegabalyodnak.
Ha kitöröllek...
Én magam is eltűnök.

Valaki a megsemmisülés felé űz...
Nem baj, még itt vagy.
Ez a bizonyítéka annak, mit érzek.
A pillantásod végigkíséri a változásom.
Mindegy merre vagy, érezni fogod!

Szükségem van a szerelmedre!
Lassan megőrülök, édes!
Érzem ahogy az őrület bennem él...
Szemét vagyok...szükségem van a szerelemre!

Az emlékekkel együtt sodródok,
A képek lassan összegabalyodnak.
Ha kitöröllek...
Én magam is eltűnök.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...