miss A ~ I don't need a man magyar fordítás



 Ez az összes független lánynak szól!
Gyerünk!

Remek életet élek férfiak nélkül is!
Ha nem vagy magabiztos a szemem elé se kerülj!
Nem adom könnyen magam, hisz
Nincs szükségem pasikra!
Nincs szükségem pasikra!
( MI?)
Nincs szükségem pasikra!
Nincs szükségem pasikra!
( Tényleg?)
Nincs szükségem pasikra!
Nincs szükségem pasikra!
( Komolyan?)
Nincs szükségem pasikra!
Remek életet élek férfiak nélkül is!


Kifizettem a bérleti díjat, a saját pénzemből!
Megvettem a saját ételeim, a saját ruháim!
Lehet, hogy nem lesz elég, de tudom milyen mikor elégedett az ember.
Ez az amiért szeretem önmagam!

Nem szeretném a szüleim pénzét költeni,
Túl idős vagyok már ahhoz!
Az biztos, hogy így nem leszek teher számukra.
Ez az amiért büszke vagyok magamra!

Ne játszadozz édes!
" Majd én megvédlek, gondoskodok rólad"
Ne játszadozz édes!
Ha nem komolyak a szándékai...


Remek életet élek férfiak nélkül is!
Ha nem vagy magabiztos a szemem elé se kerülj!
Nem adom könnyen magam, hisz
Nincs szükségem pasikra!
Nincs szükségem pasikra!
( MI?)
Nincs szükségem pasikra!
Nincs szükségem pasikra!
( Tényleg?)
Nincs szükségem pasikra!
Nincs szükségem pasikra!
( Komolyan?)
Nincs szükségem pasikra!
Remek életet élek férfiak nélkül is!

A beképzeltség nem jön be!
Ismerek más pasikat is!
Lehet, hogy nem vagyok olyan jó, mint te,
De telve vagyok bizalommal.
Ezért szeretem önmagam!

Saját magamról szeretnék gondoskodni!
Lehet, hogy a többi lánynak gazdag a családja, vagy a pasija,
Ezért kényelmes életet élnek...
De ez engem nem érdekel!
Ez az, amiért büszke vagyok önmagamra!

Ne mondd édes:
" Én vagyok a jövőd, bízz bennem, támaszkodj rám!"
Ne játszadozz édes,
Ha nem vagy képes támogatni.


Remek életet élek férfiak nélkül is!
Ha nem vagy magabiztos a szemem elé se kerülj!
Nem adom könnyen magam, hisz
Nincs szükségem pasikra!
Nincs szükségem pasikra!
( MI?)
Nincs szükségem pasikra!
Nincs szükségem pasikra!
( Tényleg?)
Nincs szükségem pasikra!
Nincs szükségem pasikra!
( Komolyan?)
Nincs szükségem pasikra!
Remek életet élek férfiak nélkül is!

Reggel korán kelek, és elfoglalt vagyok egész nap!
Nem eszek rendes ételeket, de azért teszem, mert tetszik a dolog!
Lehet, hogy nincs sok pénzem, De én kerestem az összeset!
Nincs egy gyűrűm se, mit egy férfi vett volna!
A kocsim, a ruháim...mindet én vettem!
Megvettem őket, miután pénzt tettem félre,
Miután a szüleim támogattak!
Ha megbízható férfi vagy, mit teszel, ah a szüleid elhagynak?
Féltékeny vagy rám?
Ha az vagy, veszíteni fogsz!


Remek életet élek férfiak nélkül is!
Ha nem vagy magabiztos a szemem elé se kerülj!
Nem adom könnyen magam, hisz
Nincs szükségem pasikra!
Nincs szükségem pasikra!
( MI?)
Nincs szükségem pasikra!
Nincs szükségem pasikra!
( Tényleg?)
Nincs szükségem pasikra!
Nincs szükségem pasikra!
( Komolyan?)
Nincs szükségem pasikra!
Remek életet élek férfiak nélkül is!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...