Kim BoKyung ~ It Hurts magyar fordítás



(Best song of 2012...)

 Még a papír okozta sebek is fájnak...
Még a hámló bőr a lábadom is fáj...
Az kit jobban szerettem önmagamnál,
Nincs mellettem többé.
Így hogyan gyógyíthatnám be a mély sebet a szívemen?

Olyan keservesen sírok, amennyire fáj.
Annak ellenére, hogy azt hittem elfogytak a könnyeim, még mindig sírok.
Bár kőből lehetne a szívem...
Miattad fáj ennyire, fáj, fáj, fáj!

Emlékszem a dalokra, melyeket véletlenül hallottam,
Emlékszem az utakra, melyeket régen bejártam.
Kit jobban szerettem önmagamnál, nincs mellettem többé.
Hogy csinálhatok úgy, mintha minden rendben lenne?
A könnyeim tovább potyognak...

Olyan keservesen sírok, amennyire fáj.
Annak ellenére, hogy azt hittem elfogytak a könnyeim, még mindig sírok.
Bár kőből lehetne a szívem...
Miattad fáj ennyire, fáj, fáj, fáj!

Kérlek, engedj el...így nem kell többé rád gondolnom.
A szeretet mindig fájdalmas....
Megad mindent, majd elvesz mindent.
Bár ne éreznék semmit...
Elfáradtam... elfáradtam, elfáradtam...

Olyan keservesen sírok, amennyire fáj.
Annak ellenére, hogy azt hittem elfogytak a könnyeim, még mindig sírok.
Bár kőből lehetne a szívem...
Miattad fáj ennyire, fáj, fáj, fáj!

3 megjegyzés:

  1. Köszi a fordítást! Amikor a néni ezt a számot énekli, a hangja betölti az étert...

    Ő a legjobb bizonyíték arra, hogy sajnos a tehetség kevés ebben a felületes világban.
    Ha csinosabb lenne csak egy kicsivel, és ha hajlandó lenne pénzért eladni magát, biztos vagyok benne, hogy a slágerlisták élén találkoznánk vele újra...

    Én úgy sem szeretném jobban a nénit, mint most! Kár, hogy sokaknak így esélye sincs megismerni.

    VálaszTörlés
  2. Ha Kim Bo Kyung, akkor nekem egyből a City Hunter ugrik be. Egyik kedvenc doramám és a betétdala... imádom! ❤

    http://www.youtube.com/watch?v=JnJ38EBOSxY

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ah City Hunter... A kedvencem...és úgy érzem semmi sem múlhatja felül.
      Miközben néztem, felsóhajtottam : Végre egy lány, aki nem csak elesik, és sír... Imádtam Nana karakterét!

      A dal pedig...egyszerűen a kedvencemmé nőtte ki magát!:)
      Bár a többi számot is szerettem a dorama-ból:)

      Törlés

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...