Gain ( B.E.G) ~ Bloom magyar fordítás


 Egy virág vagyok, mely még bontotta ki szirmait,
De a napfény lassan virágzásra késztet.
Ezzel a lágy mozgással, a gyönyörű kék óceánon.

Hogy lehet ennyire jó?
Mit tettél velem?
Azon a szomorú éjen,
Azzal az egy csókkal.

Szólíts, szólíts, szólíts!

Magasba repítesz,
Eléred, hogy szárnyaljak.
Folyamatosan  hiányzol,
Tudni akarom mi van veled...
Minden apró részed szeretném megszerezni

Te vagy az én csodám,
te vagy az egész világom,
Ezek alatt a hullócsillagok alatt.
Azon a dombon, mely a tiéd,
Együtt... ah, ah, ah

Most én vagyok a virág, mely a kezeid között virágzik.
Szinte teljesen felébredtem...
Mit tegyek?
Soha nem voltam ilyen.

Kit érdekel mit mondanak mások?
Kit érdekel, ha rólunk suttognak?
Te vagy az univerzum, akit választottam!
Ölelj meg! Megteszed?
Így elrejtőzhetnék a karjaid között.

Jó vagy? Mi vagy te?
Jó vagy, vagy be fogsz csapni?

Magasba repítesz,
Eléred, hogy szárnyaljak.
Folyamatosan  hiányzol,
Tudni akarom mi van veled...
Minden apró részed szeretném megszerezni

Szólíts, szólíts, szólíts!

Szeretem, ahogy a kezeimet tartod a tiéidben,
Az ajkaim a te neved suttogják.

Te vagy maga a varázslat, oh
Te vagy a csoda!
Folyamatosan téged szólítalak,
Miközben álomba merülök a hullócsilllagok tengere alatt.
Milyen csodás...

Szeretlek...ez a szerelem!
Meséld el az összes álmod!

Hogy lehet ennyire jó?
Mit tettél velem?
Azon a szomorú éjen, kivirágoztam, még egyszer.
Csak csókolj...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...