BoA & The Quiett ~ LOOKIN magyar fordítás


 

Hát elsőre nagyon furcsának találtam a számot, de megszerettem...Nincs olyan, amit ne szeretnék ebben a lányban...XD

Egy ilyen különleges dolog...
Nem akarok unalmas életet...
Szabad akarok lenni.
Vigyél magaddal!
Magaddal viszel?

Ez egy új nap, egy csodás nap!
Irányítsd a sorsod!
Ez egy új nap, egy csodás nap!
Irányítsd a sorsod!

Kövess, bármerre is megyünk!
Lovagoljuk meg ezt a csodás érzést!
A kerekeim szövik keresztül ezt az utat!
Tudod milyen jó érzés?
Érezni a szellőt, a szabadságot...
Szállj könnyedén, és próbálj olyan lenni mint én!
A stílusom a legnagyobb titok...
Kívánom, ez a perc örökké tartson!

Egy kicsit más vagyok, de önmagam.
Bárhol, bárhol...
Jól néz ki, édesen néz ki.
Ez vagyok én!

Csak ma este, mint egy csillag...
Bárhová megyek, imádom a stílusom.
Jól néz ki, édesen fest.
Ez vagyok én!

A hűs szellő...
Édes, kérlek engedj szárnyalni!
Ez egy új, szédítő élet!

Ez egy új nap, egy csodás nap!
Irányítsd a sorsod!
Ez egy új nap, egy csodás nap!
Irányítsd a sorsod!

Oh, oh, oh,
Csodás kinézet, édes kinézet
Ez vagyok én!

Csodás külső, szabad, édes belső.
A stílusom különbözik bárkiétől!
Ez egy teljesen más út!
A saját utamat járom!
Jól érzem magam, mert veled lehetek!
Vezetni foglak, siess és gyere!
Feledd el a többi ember tekintetét!
El akarsz jutni a végsőkig?
Akkor kapcsolj teljes sebességre!

Ez egy új nap, egy csodás nap!
Irányítsd a sorsod!
Ez egy új nap, egy csodás nap!
Irányítsd a sorsod!

Ez egy új nap, egy csodás nap!
Irányítsd a sorsod!
Ez egy új nap, egy csodás nap!
Irányítsd a sorsod!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...