T-ara & Malajzia!

 A Hong Kong-ban tartott Bemutatón látott lelkesedés miatt, bár számítottak arra, hogy a többi koncertállomáson is szeretettel fogadják őket, ám erre senki sem gondolt!
A következő fellépés Malajziában lesz, ahol a jegyeket rekord sebességgel adtál el, ráadásul annyian szerettek volna menni, hogy bővíteni kell a helyet belülről, hogy 5000-re növelhessék a befogadóképességet!
Várhatóan az összes többi célállomáson is ez fogadja lányainkat:) Ám mint bejelentették 2013-ban már nem bemutató fellépéseket szeretnének tartani, hanem folytatják a rendes koncertezést!

Lányok, és rajongók...jó szórakozást!:)
Nesze nektek antik!:D

11 megjegyzés:

  1. Ügyesek a lányok !:D Tudtam én h minden rendbe jön majd újra :) De (bocs a hülye kérdésemért ) ..mi a különbség a bemutató fellépés és a "rendes koncertezés" ?:$

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem az "bemutatkozó" fellépés akar lenni! Tudtommal a lányok most lépnek fel először Malajziában!

      Egyébként, akinek androidos telefonja van, ingyen "dobozolhatja" magának bármelyik lányt. A marketen mindegyik lányhoz tartozik egy kis alkalmazás, amelyet ha letöltünk, forgathatjuk kedvencünket körbe-körbe.

      Jópofa, de nekem kicsit sok volt, úgyhogy kipróbálás után leszedtem :)
      Itt van egy kép a dologról (természetesen EJ):
      http://24.media.tumblr.com/tumblr_mb25lfwLsj1ruob1so1_500.gif


      Törlés
    2. Ó igen:D Az szeretett volna lenni:D Igen, igen ez lesz az első fellépés:)
      Ú igen ki akartam próbálni én is, csak nem tudtam mennyire jó, vagy mire is való! Csak annyi, hogy forgathatjuk? Sok helyet foglal?:D
      Bocs a sok kérdésért, de *.* Fáj rá a fogam:D

      Megnéztem angyali EunJung képét( a linked )És nekem kell egy ilyen:D:D

      Törlés
    3. Sokkal többet sajnos nem tud! Elég kis helyet foglal, de - nem is értem miért, mikor letölti az adatokat - csak internet kapcsolattal hajlandó elindulni. Van rajta egy helyes kis infó panel, ahol adatok vannak az adott lányról, meg két bemutatkozó mondat. Amúgy pedig forgatni lehet. KB. 3MB lányonként, tehát 7x3 MB

      Van pénzes verzió is, de úgy láttam, az is csak annyival egészül ki, hogy többfajta ruhában lehet körbe-körbe pörgetni a lányokat. De erre nem költök pénzt... :)

      Egyszer érdemes leszedni, mert tényleg nagyon szépek a lányok rajta.


      Törlés
    4. Oh, köszönöm az infót! Azt hiszem a következő lépésem EunJung baby telepítése a telefonomra >.< Legalább megnézem milyen:D A többieket is megnézem, de EunJung azt hiszem marad is:D
      Pénzt én sem költenék ( nem is nagyon lenne mit:D)
      Még egyszer köszi:D

      Törlés
    5. De mit kell beírni a marketbe?:P

      Törlés
    6. Hát... én simán beírtam a market keresőjébe, hogy T-ara.
      De egyébként "TARA Official [lány neve]" az alkalmazások címe.
      Tehát pl. TARA Official [SOYEON 3D]
      TARA Official [BORAM 3D]
      TARA Official [JIYEON 3D]
      TARA Official [EUNJUNG 3D]
      TARA Official [QRI 3D]
      TARA Official [HYOMIN 3D]
      TARA Official [AREUM 3D]

      Törlés
  2. És megvolt a Malajziai koncert! Ez is fergetegesre sikerült! Az egyik maláj tv összevágott egy 20 perces videót:

    http://www.youtube.com/watch?v=UDyN7_j3BXo

    Soyeon-nak pedig Boldog Szülinapot! :))) ♥♥♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Omo! A lányok tudják mitől döglik a légy:D Ah ha csak rájuk nézek... féltékeny leszek:D:D
      A videókon is látszik mennyire szeretik őket:) De mi is szeretjük ám...ide is tessék jönni:D:D
      És igen, SoYeon most lett 25! Egyáltalán nem látszik rajta O.o

      Törlés
    2. Az biztos! Soyeon olyan kis barbie típus. Ő simán letagadhatna akár 4-5 évet is!

      Ilyen szempontból egyébként számomra BoRam a győztes! Olyan kis cukorbaba, én esküdni mertem volna anno amikor megismertem a lányokat, hogy ő a legfiatalabb...

      Törlés
    3. Áh igen BoRam <3 Kis cuki:D De azért sajnálom, mert néha olyan hajakat csinálnak neki, amiktől eldobom az agyam... most a Sexy love klipjében kifejezetten tetszett a frizurája, de néha szörnyen előnytelenül tudják felöltöztetni, meg a hajak. No mindegy, nekem ő így is úgy is cuki:D

      Törlés

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...