T-ara ~ Day by Day japán verzió

,

Nos, ezt is megnéztem... És akkor a véleményem:D

Hát..őszintén..nagyon reméltem, hogy EunJung fog rappelni...tényleg nagyon vártam már, de sajnos ez nem így alakult. De annyit meg kell jegyeznem, hogy Areum hangja hátborzongatóan hasonlít HwaYoung hangjára O.o Lehet, hogy csak nekem:D
 Aztán a klip..én azt hittem, mikor írták h mennek japánba klipforgatásra, hogy egy új pv-t láthatok majd. De ez nem így alakult, és bár tetszett, meg minden, de én...újat forgattam volna, vagy nem is tudom. Ez valahogy...HwaYoungra emlékeztetne, meg az egész cirkuszra.
Bár mondjuk ezzel nincs is probléma lényegében.
Az nem tetszett, hogy összevágták a dance és a dorama verziókat, mert így nos a dráma verzió vesztett a szépségéből. Jó, lehet, hogy csak számomra... De na, ha mind a két részt bele kellett sűríteni...
Mindegy, a lényeg, hogy a klipre 5-ből 3 pontot adok, nem tudom ez kinek az ötlete volt, de nem igazán erre számítottam.
Maga a dal....nagyon tetszik, pont így ahogy a többi japán verzió is. A dalszövegírójuk nagyon tehetséges, igazán könnyen megjegyezhető, aranyos szövegeket alkot. ^^
Ősszességében nagyon tetszett:)
Már csak a We were in love az amit várok:D

9 megjegyzés:

  1. (*pokerface*én azthittem a rap részénél h meghagyták Hwa rapp részét... ._.hülye vok tom._.)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Dehogy vagy hülye!:) Ezek szerint nem csak nekem tűnik NAGYON hasonlónak a hangjuk O.o Na akkor nem őrültem meg teljesen:D

      Törlés
  2. A szám remek lett...
    A klippel kapcsolatban egyetértek Manamival.

    Az azonban nagyon cseszi a csőrömet, hogy a Mirage-en 1db új szám van, a Sexy Love. Abból is 1 db verzió. A neten azért olvasgattam sok helyen, hogy nem csak nekem okozott kellemetlen meglepetést a TEASER-ben hallható hangzásvilág teljes elhagyása. Kész volt és jó volt, nagyon kellett volna, hogy feldobja ezt az albumot. Se Day by Day japán verzió, sem semmi egyéb.
    Imádom a lányokat, de érzésem szerint ez lett az eddigi leggyengébb albumuk. Ők megint megtettek mindent, ez látszik. A HwaYoungos szarkeverés és egyéb gyengeségek után jó lenne elgondolkoznia a CCM-nek is, mert mostanában nem tettek sokat a lányokért!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen... Teljes mértékben egyet értek az albummal kapcsolatban. Én anno a megjelenés előtt olvastam sok helyen, hogy club verzió is lesz, az eredeti hangzásvilággal, természetesen. De nem így lett...és meglepődtem, mert többet vártam volna.
      A CCM-et nagyon is hibásnak tartom az "ügyben"...úgyhogy nagy véleménnyel nem vagyok róla -.-" Nem így kellett volna kezelni a helyzetet, és nagy hibákat követtek el, amivel csak rontottak a dolgokon.
      A lányokért pedig-ahogy mondtad-nem sok mindent tettek...

      Törlés
  3. Ebben a változatban egy fokkal jobb lett, de nekem ennél még mindig lehetne "keményebb". :D
    http://www.youtube.com/watch?v=zs0YGGfR52Q

    Jó igaz, hogy én nem vetem meg a végleteket sem, ha elektronikus zenéről van szó(dubstyle, hardstyle, hardcore) :DDD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a linket, ezt még nem láttam:) Hát, igazából ez nem az volt amit elképzeltem. nem rajongok a " felturbózott" verziókért, kivéve párat. De ettől eltekinve tetszett a videó!

      Ezt láttad már?
      http://www.youtube.com/watch?v=iJmgeOgvTvk

      Fogalmam sincs miért, de odavagyok ezért... nagyon sokat hallgattam annó, és még most is:D

      Törlés
    2. AREIA mix-eit én is ismerem, tényleg nagyon jók. Nekem ez a kedvencem közöttük:
      http://www.youtube.com/watch?v=GPzFebUZOv4

      Lehet neked ez már kicsit gyors. :)

      Törlés
    3. Oh nooo I love it! Imádom:D
      Érdekes, nem hittem, hogy más is ismeri Ariea-t - *boldog xd*-, én nagyon szeretem a mixeket amiket csinál:)

      Törlés
  4. Hát... fene tudja...
    Ez se az amire én vágyom, de néhány részlet tényleg jobb.

    Még nem mondtam le a club verzióról... a remény hal meg utoljára.

    Köszi a linket! :)

    VálaszTörlés

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...