Hello Venus ~ Venus magyar fordítás




Hello, tudtad?
Mi vagyunk, kik nyerni fognak!
Itt állok, akkor miért habozol?
"Tudom, hogy működik a lányok szíve!"
Odavagyok érted... miért vagy ilyen ideges?

"Most kik vagyunk egymásnak?"
Számodra, én vagyok Vénusz, a legperzselőbb!
Bízz bennem, oké?
Annyira menő, Annyira jó...
Én vagyok a te Vénuszod!
Imádom! Ragadjuk meg ezt az érzést!

Mi vagyunk a lányok, kik győzni fognak!
Tatatatatatata
Te vagy a fiú, ki nyerni fog!

Ugyanazokat a szavakat ismételgeted, újra és újra!
Ez csak annyit jelent, hogy ideges vagy...
A bizalom nagyon fontos, drágám!
Szedd össze magad!

"Most kik vagyunk egymásnak?"
Számodra, én vagyok Vénusz, a legperzselőbb!
Bízz bennem, oké?
Annyira menő, Annyira jó...
Én vagyok a te Vénuszod!
Imádom! Ragadjuk meg ezt az érzést!

Hé, a vörös ajkaim, a sötét szemeim...
Akarod őket, édesem?
Édes, forró, kedves lány!
A tiéd!
Én vagyok az egyetlen...
A szerelem Vénusza!
Én vagyok a tökéletes vezetőd!
Hé, kedvesem!
Áll meg...én már ismerlek!

A titokzatos szívem lassan kétségbe esik...
Le légy ennyire félénk, hisz szeretlek!

Most, ki is vagy?
te vagy az én hősöm!
Bízz magadban, te vagy a legjobb!
Mi vagyunk a lányok, kik győzni fognak!
Tatatatatatata
Te vagy a fiú, ki nyerni fog!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...