Hello Venus ~ Love Appeal magyar fordítás





Bárki láthatja mire készülsz...
Még a mozdulataid is megváltoztak.
Állj! Állj le menő srác...
Nálam ez nem jön be!

Már többször is próbálkoztál...
De mint az arány is mutatja, a munkád hiábavaló!
Fejezd  be, ne játszd meg magad!
Nézd...én...

Hé édes! Én nem az a fajta lány vagyok!
Hűvös, és elegáns vagyok...
Nem valami könnyen kapható valaki.
Hé, édes! Te vagy az én új, perzselő világom!
Bízom magamban, erős vagyok! Most mit teszel?
Hé, édes! Én nem az a fajta lány vagyok!
Én különleges vagyok!

Nanananananana

Valószínűleg vonzódsz hozzám,
De a dolgok nem fognak úgy menni, ahogy te akarod.
Jobb lesz, ha befejezed, mert elég kínos...
Ne a fejed használd...

Már többször próbálkoztál ma is...
Engem figyelsz, igaz?
Persez úgy teszel, mint aki nem...
Már elkaptam a pillantásod!
Akkor meg mire vársz?

Hé édes! Én nem az a fajta lány vagyok!
Hűvös, és elegáns vagyok...
Nem valami könnyen kapható valaki.
Hé, édes! Te vagy az én új, perzselő világom!
Bízom magamban, erős vagyok! Most mit teszel?
Hé, édes! Én nem az a fajta lány vagyok!
Én különleges vagyok!

Nananananananana

Egy kicsit ideges vagyok,
A szavaim élesek..
De ez vagyok én!
Ha szerelembe esek, fellángolok!

Hé édes! Én nem az a fajta lány vagyok!
Hűvös, és elegáns vagyok...
Nem valami könnyen kapható valaki.
Hé, édes! Te vagy az én új, perzselő világom!
Bízom magamban, erős vagyok! Most mit teszel?
Hé, édes! Én nem az a fajta lány vagyok!
Én különleges vagyok!

Hé édes! Én nem az a fajta lány vagyok!
Hűvös, és elegáns vagyok...
Nem valami könnyen kapható valaki.
Hé, édes! Te vagy az én új, perzselő világom!
Bízom magamban, erős vagyok! Most mit teszel?
Hé, édes! Én nem az a fajta lány vagyok!
Én különleges vagyok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...