Hello Venus ~Excitement magyar fordítás






 

Behunyom a szemeim, de így is a te arcod látom.
Befogom a füleim, de így is csak a te hangod hallom.
Minden nap így telik, csak rád gondolok.
Azt hiszem a szeretlek...

Ha elhaladsz mellettem, a szívem reszketni kezd.
Minden lélegzetvételed növeli a szerelmem.
Az egész világom veled telt meg!
Mekkora bolond vagyok...

"Tudtad, hogy szeretlek?"
Ezek a szavak, melyeket a szívem suttog.
Tudtad, hogy nem vagyok képes bevallani?
Félek, hogy ha egy lépést is teszek feléd, összetörsz.
Így még mindig itt állok...
Tudod?

Amint elkezdődik egy új nap,
Első gondolatom te vagy.
Mikor elalszom, te vagy az utolsó gondolatom.
Ez a szerelem? Mondd csak...tudod mit érzek?
Ma ismét csak magam kérdezgetem...

"Tudtad, hogy szeretlek?"
Ezek a szavak, melyeket a szívem suttog.
Tudtad, hogy nem vagyok képes bevallani?
Félek, hogy ha egy lépést is teszek feléd, összetörsz.
Így még mindig itt állok...
Tudod?

Ma ismét visszatartom ezeket a szavakat...
A szavakat, melyek a szívemben lakoznak...
" Szeretlek!"

"Tudtad, hogy szeretlek?"
Ezek a szavak, melyeket a szívem suttog.
Tudtad, hogy nem vagyok képes bevallani?
Félek, hogy ha egy lépést is teszek feléd, összetörsz.
Így még mindig itt állok...
Tudod?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...