BoA ~ Adrenalin magyar fordítás



 Az egyik kedvenc dalom a HV albumról:D

A mosoly az ajkadon egyszerűen szédítő...
Frusztráló, hogy nem tudom mit rejt a szíved!
A gondolataim körülötted forognak...
Adrenalin (4x)

Mintha csak részeg lennék,
Amint meglátlak szédülni kezdek!
A szívem nyugtalan ritmusba kezd,
Csak a te hangod zakatol a fülemben...

Soha nem volt részem ilyesmiben!
Ez valami igazán új tapasztalat.
A dobogó szívem ritmusa olyan akár
Az adrenalin(2x)
Lalalalala Imádom!

Elképesztő mennyire ideges vagyok!
El sem hiszem, hogy ennyire vonzódom hozzád...
Hisz már annyiszor láttalak...
Az egész testem átjárja az adrenalin!
Azt hiszem egyszerűen csak élveznem kéne...
Büszke vagyok, hogy elérted ezt az érzést.
Még soha nem volt rá képes senki akivel találkoztam...
Adrenalin(4X)

Soha nem volt részem ilyesmiben!
Ez valami igazán új tapasztalat.
A dobogó szívem ritmusa olyan akár
Az adrenalin(2x)
Lalalalala Imádom!

Gyere ide, és állj meg előttem!
A többit csak bízd rám...
Érzem, te is ideges vagy.
Ne rohanj, ne akarj többet!
Nagyon is tetszik, ahogy körülöttem legyeskedsz...
Apránként árasztod szét bennem az adrenalint!

Függőség vagy, melyért megteszek bármit.
Eléred, hogy lemondjak bármiről!
A dobogó szívem ritmusa olyan akár
Az adrenalin(2x)
Lalalalala Imádom!

Gyere ide, és állj meg előttem!
A többit csak bízd rám...
Érzem, te is ideges vagy.
Ne rohanj, ne akarj többet!
Nagyon is tetszik, ahogy körülöttem legyeskedsz...
Apránként árasztod szét bennem az adrenalint!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...