B.A.P ~ Dance in the rain magyar fordítás




Khmmm azt hiszem a B.A.P zenéit szeretni fogom... huh. 

Egyszerűen táncolunk a parketten,
Beléd szerettem...
Egyszerűen táncolunk a parketten.

Abban a pillanatban, mikor megláttalak,
A szívem heves ütemre váltott
Maradjunk együtt egész este!

Ahogy a fények átjárják a várost,
Eljössz hozzám, hozzám, hozzám.
Apró ajkaid, nedves hajad...
Beléd szerettem!

Egyszerűen táncolunk a parketten,
Beléd szerettem...
Egyszerűen táncolunk az esőben,
Ahogy rám nézel, látom a lángolást.

Már készen vagyok,
Megrészegültél édes.
te is akarsz engem!
Már készen vagyok,
Szexi vagy édes.
Emelj fel, szeress ma este!

Oh oh oh

Nézz rám, bújj a karjaim közé!
Ma nem kell aggódnod semmiért!
Oh, csókolj édes, add oda a szerelmed!
Bízd magad a ritmusra, minden rendben lesz!

Ahogy a fények átjárják a várost,
Eljössz hozzám, hozzám, hozzám.
Apró ajkaid, nedves hajad...
Beléd szerettem!

Egyszerűen táncolunk a parketten,
Beléd szerettem...
Egyszerűen táncolunk az esőben,
Ahogy rám nézel, látom a lángolást.

Már készen vagyok,
Megrészegültél édes.
te is akarsz engem!
Már készen vagyok,
Szexi vagy édes.
Emelj fel, szeress ma este!

Oh még mindig itt vagyok
Oh megtehetjük!
Oh, még indig itt vagyok!
Oh oh

Mindig körülötted vagyok,
Lépj hozzám, ne aggódj mások miatt!
Megvédelek ezektől a farkasoktól,
Siess, és gyere!
Tetőtől talpig ragyogó vagy,
Alig különbözünk valamiben..
Ne engedd el a kezem!

Oh, még mindig itt vagyok
Oh, kezdődjön a buli!
Oh, még mindig itt vagyok
Oh, kezdődjön a buli!

Már készen vagyok,
Megrészegültél édes.
te is akarsz engem!
Már készen vagyok,
Szexi vagy édes.
Emelj fel, szeress ma este!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...