T-ara ~ Sexy Love bemutató



Ó...YEAH! Ez iszonyat nagy! Alig várom, hogy egészében láthassam!:D A lányok gyönyörűek, és és fúúúú:DXD  Had no words...XD röviden, és tömören.( Bár...Qri...nagyon vékony...esküszöm vékonyabb lett mint HyoMin...:/)
Nagyon tetszik ez a merész, és szokatlan kombináció...igazán egyedi, legalábbis ebben az összeállításban. És mielőtt valaki azt mondaná: Ez gagyi... Megjegyezném, halkan és csendesen... szerintem ez inkább 'marionett' tánc...nem pedig pantomimes... És...bár lehet, hogy hülye vagyok...de ennek egyfajta jelentést tulajdonítok. Khmm halk megjegyzés vége. PONT.PONT.PONT.
A másik meg... kaptam egy kommentet, hogy már írogatják, hogy SNSD -GEEEE ---> Na megvolt a mai röhögőgörcsöm. Gee? Mégis miért? XD Mert annak a klipnek az elején próbababák? Na menjenek már az ilyen megjegyzésekkel... Akkor már inkább Visual Dream...
De ugyanennek a kommentelőnek van igaza, ez inkább Wanna Play :D

T-ara Go!

8 megjegyzés:

  1. Én voltam az a kommentelő ^^ Am igen Visual dream-et is írták :S :DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát menjenek a sunyiba... -.-" Komolyan, ilyen hülyeséget... érdekes a Wanna Play "robot dance" senkinek se jutott eszébe...pedig előbb volt, mint a Visual dream...

      Törlés
    2. :) Hát igen úgy hogy akk most én is írjam Visual Dream & Gee alá kominak h T-ara Wanna play copy... ?! -.-'

      Törlés
    3. Eh... Meg is lincselnének -.-" Hogy fel lennének háborodva...XD Bár nem mindegyik SONE ilyen... De azért meglepődtem a sok támadáson :/
      Mondjuk az én "oltásomra" ez a válasz érkezett: "Minket hibáztattok? Ahhoz képest, nem tudom kik voltak, akik elhagyták a kedvenceiket, mikor bajban voltak... a Queen-ek!" Hát legnagyobb sajnálatomra...igaza volt...
      Bár ők nem is voltak azok...-.-"

      Törlés
  2. Úristen jó nagy hülyeség;)De a zene más...nem hasonlít a Gee-re;))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát elég nagy hülyeség...ebben igazat kell adnom:D Nem tudom a Gee, hogy jutott eszükbe... A Visual Dream pedig..késöbb jött ki mint a Wanna Play...sooo Shut up antis ( BocsiXD)

      Törlés
  3. The song is really catchy
    Check out with lyrics
    https://www.youtube.com/watch?v=NTAj3nTP1aY

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Thx:) It is a great vid:)Thanks for the support^^
      Keep loving T-ara!

      Törlés

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...