T- ARA PROJECT!!!

Figyelem, figyelem! Ha van olyan, aki olvassa a blogot, és T-ara rajongó, vagy csak egy kicsit is szimpatizál velük, kérem olvassa el a bejegyzést, és amilyen gyorsan csak tud, lépjen!
A mai nap a határidő!( Én tegnap értesültem róla....) Egy lány( vagy több) nekiállt szervezkedni. Szükség lenne a rajongók szeretetére.
Küldjetek egy SAJÁT KÉZZEL készített képet nekik. Ha tudtok rajzolni, rajzoljatok! Ha nem, akkor csak írjatok valamit egy lapra, vagy akármire! Ez biztosan szerepeljen rajta: "T-ara go!"
Remélem nem én leszek az egyetlen magyar aki küld ilyet.
Már tegnap szerettem volna blogolni erről, de a gépem épp jókor halt meg... milyen meglepő. De remélem, nem csak én olvastam erről a dologról, és vannak már más magyar rajongók, akik küldtek képet.
Ez enyém ilyen lenne:
De bármi jó! Csak egy percbe kerül felírni egy lapra! Kérlek titeket, ennyit tegyetek meg.

Mindenképp írjátok le a nevetek, az országotok, és a korotok!

Az email cím : loveofmay_ldp@yahoo.com
Vagy twitteren :  @SupportTiara
Nekem akadt gondom a kép elküldésével, így twitteren küldtem...
Remélem lesznek még rajtam kívül olyanok, akik küldenek...:)

13 megjegyzés:

  1. Wáá már csinálom is !!!:DDD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm:) Remélem még időben leszünk:) Bár előbb feltehettem volna -.-" De köszönöm, köszönöm:)Remélem még sokan mások is cselekednek:)

      Törlés
    2. Jujj, és figyelj, hogy elküldi-e az emailt.:) Csak azért mert én mikor tegnap az email-re akartam küldeni, kaptam pár perccel később egy visszajelzést, hogy nem lehet elküldeni. ( Több címről is próbáltam :/) Bár lehet,h akkor már haldoklott a gépem -.-"

      Törlés
    3. Oksi köszi a figyelmeztetést:DD Am a nevet ,országot és kort azt a rajzra kell majd írni vagy hova?:$

      Törlés
    4. Nem, azt csak a levélben kell leírni.:) És ha akarsz a lányoknak üzenni valamit, akkor röviden angolul írhatsz üzenetet. (Elvileg a lány majd lefordítja.) Vagy a rajzra írhatsz valamit:)

      Törlés
    5. Ja oksi köszii:D

      Törlés
    6. Ahj de én ehhez nagyon hüye vok ._.:$ Citromail-ről ellehet küldeni ? (Twittert ink hagyjuk mert ahhoz pláne nem értek :SS )

      Törlés
    7. Ja még se xd semmi hagyjuk megtom csinálni már :DD

      Törlés
  2. Én is szeretnék csinálni! ugye még nem késő? >___< bár próba szerencse hátha még odaér ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia:) Neeeem, szerintem nincs:) Próbáld meg, ennyit megér!:)

      Törlés
    2. Küldtem ^^ most láttam kiirva hogy még 22.éig lehet küldeni :D

      Törlés
    3. Igen, én is most kérdeztem meg, mert még lenne mit küldeni:D Vagy 3 kép a baráti körömön belül is:) De köszönöm, hogy szóltál:)

      Törlés

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...