T-ara PROJECT IDŐPONT VÁLTOZÁS!

Beszéltem a lánnyal, aki szervezi ezt az egészet. Nagyon sok kép érkezik, rengeteg helyről! Erre nagyon büszke vagyok! De különösen rátok, magyar rajongókra! Bár valószínűleg sokatok nem olvassa majd ezt a bejegyzést, de akkor is köszönöm, hogy küldtetek képeket!
DE AZ IDŐPONT AUGUSZTUS 22-e!! EDDIG MÉG BIZTOSAN LEHET KÉPEKET KÜLDENI!  Aki már megtette, TERJESSZE A HÍRT! KÖSZÖNÖM:)

Amiket küldtetek, azokat pedig szívesen megnézném, és kitenném ide!:) Persze, csak ha engedélyt kapok!:)

6 megjegyzés:

  1. Ezért siettem ma annyira? te kis maki :D (szeretlek ám) te elsőbbséggel élvezhetted a nyomi rajzom XD kíváncsi vagyok hány magyar rajongó alkotott valami szépet :)

    VálaszTörlés
  2. http://25.media.tumblr.com/tumblr_m944l6qCRf1r84iado1_500.jpg itt az enyém ^^ Kicsit nyomi de siettem vele :)))

    VálaszTörlés
  3. Zoey szerintem nem béna a rajzod nekem tetszik :)

    VálaszTörlés
  4. nincsmit ^^ oh örülök, hogy tetszik :D

    VálaszTörlés
  5. na ha nem szivat meg a gmail akkor elküldtem én is~

    VálaszTörlés
  6. Ó ennek nagyon örülök:) Köszönöm szépen:)

    VálaszTörlés

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...