T-ara Lies... ~ K-Netiezen bocsánatkérés...



Nos hát. Jogos a lányok kérdése... Why are you being like this?

Ma a K-netizen hivatalosan bocsánatot kért a tagoktól...

"Szeretnék őszintén bocsánatot kérni az összes T-ara tagtól, mert nem értettem meg az
igazságot, mialatt a torzult információk terjedni kezdtek az interneten.
Szándékosan elítéltem őket, megalapozatlanul, és a terrorizálást tényként kezeltem.
Azt mondtam, hogy önmagadban találod meg a megfélemlítést...de én magam voltam aki megfélemlített.
Szégyenlem magam, és szeretném elküldeni a legőszintébb bocsánatkérésem a T-ara tagoknak.
A hibát, amit elkövettem, soha nem fogom megbocsátani önmagamnak.
Amit tettem értelmetlen butaság volt. Túlságosan hittem a tömegpszichológiában...egyszerűen elhittem ami történt, elfeledtem hinni a legmegbízhatóbb dologban, és a szívemben mindig is létezett harag, még ha nem is tudtam.
Az ellenségeskedés, és a harag elfeledtette velem ki is vagyok.
Szörnyen szégyellem magam! A gyenge alakotok állandóan feltűnik a szemem előtt.
Újra és újra látom... Bocsánatot kérek, bocsánatot kérek,ez soha nem történhet meg újból!
Ha tehetem, akkor nem fogom hagyni hogy lehulljatok a földre akár egy alma!
De hogy tehetem ezt? A képetek megsemmisült, visszafordíthatatlan depresszió, fájdalom és csalódás...
Az gondolatokat megmérgeztük, és én vagyok az egyik akit ezért vádolni lehet.
Téves információk, melyek tovább módosultak... rengeteg félreértéshez vezettek, és titeket tettek meg áldozatnak ebben az ördögi játékban!
Kérlek, kérlek bocsássatok meg nekem!
Szívemből küldöm nektek a legjobb kívánságaimat!"

Nos a véleményem? Kicsit elkéstek már ezzel a bocsánatkéréssel... egy kicsit. De több mint a semmit.

És most... 'They are really hurt'...




De nekünk... They are THE ONE!


4 megjegyzés:

  1. De édesek a We are the one-ban :)) meg mondjuk a többiben is de itt tényleg aranyosak :)) No.1 T-ara 4ever :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, halálosan aranyosak:) Imádom, ahogy az arcuk ki van pingálva:):)
      KhmmXD Láttad a projectet? Nem akarsz képet küldeni? *.*XD

      Törlés
    2. xd..öhm már megcsináltam :))))és láttalak :)) Am én is Viki vok*.*:DDD

      Törlés
  2. De jó! Komolyan? Jajj nagyon örülök, hogy mások is látták a felhívást! Most halál boldog vagyok:D
    Te is Viki vagy? Ilyen véletlenek:D Láttad a csodás angol írásom:D:D Annyira kapkodtam, hogy jóformán nem is bírtam írni:D:D Hát örülök, hogy mások is küldtek képet!:)

    VálaszTörlés

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...