T-ara ~ HwaYoung hivatalos bocsánatkérése



HwaYoung hivatalos bocsánatkérése...



Mint tudjuk, HwaYoung igencsak csendes volt az egész incidens alatt. Már ami a terrorizálást illeti, ám most már neki is elege lett a dolgokból...

" Mikor megláttam a cikkeket EunJung nővérkémmel kapcsolatban, arról, hogy elhagyta a sorozatát...nyugtalanságot éreztem a szívemben. Igaz, hogy voltak összetűzéseink a különbségek miatt a lányokkal, de a megfélemlítésről szóló történetek akkora méreteket öltöttek, hogy az már nekem is fájt. Mind a két oldal egyaránt rengeteget szenvedett, és nagyon ideges volt az elferdített igazságok miatt.Voltak összetűzések, de ennél az sokkal rosszabb, hogy az emberek azt gondolták, hogy terrorizáltak, és hittek az elferdített pletykáknak. Szomorú vagyok, mert minden egyes tag rengeteget szenvedhetett emiatt. 
Azonban voltak idők, mikor tényleg nagyon boldog voltam, mikor egy fedél alatt élhettem a lányokkal! Szeretném végre elfelejteni ami most történt, és bárcsak láthatnám a lányokat mosollyal az arcukon. Ti mindannyian rengeteg szeretetet, törődést, és érdeklődést mutattatok a T-ara iránt, így nagyon sajnálom bajt amit okoztam, és aggódom az egész helyzet miatt!"

Hát... végül is mindegy ki mit mond...szerintem ez egy kicsit kései bocsánatkérés volt, és erre is ráfogják majd, hogy csak "nyomás alatt állt" ( milyen nyomás? Leszerződött egy másik céghez.../legjobb értesülésem szerint/) "szeretne megkönyörülni a lányokon...milyen nagylelkű" ( Ha engem bántanak...nem sajnálom őket....) Egyszóval... már mindegy... de remélem sokan észhez térnek...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...