PSY

Adott egy zseniális férfi...
Adott egy khmm szexi csaj...
Ebből született meg -->Gangnam style

Én igazán... nem szeretem Hyuna-t. Nagyon nem...Bocsánat mindenkitől, de nem sikerült megkedvelnem a lányt. ^^  És igen, ebben a dalban is idegesített a hangja... mikor először hallottam, ahogy mondjuk úgy, h "nyögte" hogy Gangnam Style...azt hittem kirohanok a világból. Ám... mikor úgy döntöttem, hogy PSY iránti érdeklődésem miatt ismét meghallgatom... hát... be kell valljam...
a férfi zseniálisat alkotott... amennyire idegesített... most pont annyira függője vagyok!
Mellesleg a videót 4 napon beül 10.000.000 x nézték meg, ami K-pop rekord!
SPY~ Gratula!

2 megjegyzés:

  1. PSY imádom ezt a faszit :D
    hm hát a számból vetted ki a szót mikor ezt írtad Hyunáról: "mikor először hallottam, ahogy mondjuk úgy, h nyögte hogy Gangnam Style...azt hittem kirohanok a világból."
    hát öm igen XD aztán másodszorra nevetésbe törtem ki és csak PSY miatt néztem meg a videót. ugyan én nem nagyon ismerem Hyunát de ez a hang itt öm... -.-"

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. PSY egy zseni:D Már mindenki a Gangnam style rabja:D:D
      Hyuna...hmm hát nem bírom. Alapvetően nem tartom túl tehetségesnek. Már bocsánat, tudom sokan szeretik >.< . Nem utálom, semmi bajom vele..de nem bírom, ennyi. Se az nem tetszik, ahogy rappel, se az éneklése. ( se a "szexi" megjelenése, amit én kicsit... kmm kicsit ribancosnak gondolok. És nem csak itt...De persze erről nem ő dönt, szóval ezt nem rovom fel neki ^^)De persze ez az én véleményem:)

      Törlés

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...