T-ara vádak 2

 Ma reggel a CCM vezetője végre beszélni kezdett az üggyel kapcsolatban.
Többször is nyomatékosan kijelentette, hogy semmilyen formában nem bántalmazták HwaYoung-ot.
A tweetek egyszerűen jogos felháborodásuk miatt kerültek ki.
Beszéde leglényegesebb momentuma, az volt, mikor bejelentette, hogy HwaYoung szerződését felbontja, és attól a  perctől már nem a T-ara tagja. Valamint érdekes...de fordított a helyzeten. Azt állította, hogy nem véletlenül, és nem is a botrány elülése végett "rúgja ki" a lányt...hanem elfogadhatatlan viselkedése miatt. Mikor bejelentette, hogy 9-tagú bandává alakulnak, megjegyezte...aki lusta, vagy eltelik magától, az ki lesz penderítve a bandából. És akkor HwaYoung-ra gondolt...

Itt most lefordítanám hogy mit is mondott körülbelül :


"Hiszek a T-ara-ban mint egy csapatban, de ha egy tag is megjátssza magát... akkor az egész banda színe megváltozik, és a többi tagot is magával rántja majd.
   Még egyszer megismétlem: a pletykák, miszerint a T-ara-n belül viszály vagy terrorizálás ütötte volna fel a fejét, NEM igaz!

Mikor a T-ara debütált, szintén rengeteg pletyka terjedt el, köztük rengeteg olyan is, ami SZINTÉN bántalmazásról szól.
Pletykáltak EunJung-ról, SoYeon-ról, BoRam-ról is!
De ezek a pletykák sem bizonyultak másnak, mint kishitű féltékeny emberek rosszindulatának!
   Körülbelül 230 ember utazott el a koncertre... A "különbség a szándék" nem arra vonatkozott, hogy ki elég tehetséges, vagy ki nem...Ha egy ember is hanyag, vagy csak magára gondol, a koncert is egyszerűen semmivé vész.Egy koncert nem csak a csillogó külső, nem csak amit kívülről látnak! A tagok által említett "szándék" annyit tesz: mindegyikőjüknek és a staffnak is együtt kellene működniük, és egy szándék kéne hogy vezérelje őket.
A legfontosabb szempont persze az énekesek, és a staffosok egészségi állapota. Ezért van, hogy a testüknek egészségesnek kell lennie, valamint jól karban kell tartani, hogy jól nézzen ki a színpadon.
  EunJung elesett a jégen, szalagszakadása lett... JiYeon megsértette a lábát egy film forgatáson, valamint elesett a színpadon, és orra is megrepedt. A kórház sürgősségi műtétet kért, de ő végig akarta csinálni a koncertet! Visszament a színpadra, majd a koncert végén ment el kórházba, ahol 3 napig feküdt.
  HwaYoung nem léphetett színpadra, mert a lába megsérült.
Szeretett volna színpadra lépni, ám a tagok, és a staffosok lebeszélték róla...Végül megegyeztek, hogy a Day by Day szakasznál fellép majd.
  A "szándék a különbség" nem arra utal, hogy valaki fel akart-e menni a színpadra, vagy sem.
 Számtalan staffos, és menedzser rohangál az énekesek után, pedig alacsony a fizetésük. Még ennyiért is feladják az alvást, telefon közelben vannak a nap 24 órájában, ellenőrzik a sminket, a ruhákat, meghúzódva a háttérben. Miért dolgoznak ezek az emberek? Hogy egy csillogó sztárt adjanak nekünk!
   Továbbá, a staffosok együtt laknak, 3-7 ember egy kis házban. Ha ezek a staffosok sírnak, vagy szenvednek bizonyos sztárok miatt, problémák adódnak a munkájukban, vagy elhagyják a vállalatot. ha ez a T-ara esetében is így történne, az a banda, aki mosolyt adott rengeteg embernek, csak egy üres maszkká válna.
  T-ara egy népszerű banda, a ki kénytelen a közvélemény kereszttűzében élni. De hiszik, hogy nem a 8 tag a legfontosabb, hanem a csapatmunka, így a staffra is sok mindenben hallgatnak. Ez az oka annak, hogy ma beszélni szeretnék. Szentül hiszem, hogy nincs staff aki ilyen sokáig bírta volna ennyi nehézséggel szemben!
   Sokáig gondolkodtam, és úgy döntöttem, hogy ez a helyes út. Tudom, hogy ez hihetetlen fájdalom, de eldöntöttem, hogy a T-ara jövőjét tartom majd szemem előtt, akik a staffal együtt talpon voltak reggel hétig...
   Ismétlem! Semmilyen viszály se megfélemlítés nem történt a bandán belül!
Mikor bejelentettem, hogy a T-ara kilenc tagúvá válik, kiemeltem, hogy ha egy tag lusta lesz, vagy kárt okoz a többieknek, akkor annak távoznia kell.
  Ha a T-ara csak magára gondolna, és hanyagul dolgozna, akkor már csak egy üres néz lennének. Emiatt úgy gondolom mindig szerénynek, és igyekvőnek kell lenniük, kik "modora" mindig legyen megfelelő. Hiszem, hogy csak így léphetik át Korea határait és csak így válhatnak Hallyu sztárrá.
  Mivel HwaYoung egy rapper rengeteg lehetőséggel, így arra a döntésre jutottam, hogy felbontjuk a szerződését, és biztosak vagyunk benne, hogy érvényesülni fog, és sikeres rapper lesz mint szóló énekes.
   Bocsánatot kérek mindenkitől, aki szereti a T-ara-t, és aggódott értük. Továbbá nincs mit mondanom, csak hogy sajnálom, hogy ilyen szégyenletes és kiábrándító bejelentést kell tennem a T-ara harmadik évfordulóján.
  A CCM staff és én bocsánatot szeretnénk kérni a T-ara tagoktól, amiért nem tiszteltük a véleményüket, mikor javaslatokat tettek HwaYoung-gal kapcsolatban.
  Végül... szörnyen sajnálom a T-ara tagokat, valamint őszintén remélem, hogy HwaYoung egy kiváló rapperré válik majd.


Késöbb ezt a nyilatkozatot is hatalmasra fújták, így a CCM vezetője kénytelen volt egy két dolgot megosztani a közönséggel.
  Julius 27-én HwaYoung hirtelen eldöntötte, hogy Ő nem fog fellépni a Music Bank-en. Így hirtelen két tag is kiesett, szóval pár perc alatt kellett elosztani HY. és SoYeon részeit is.
  CCM úgy döntött, hogy mivel HY. lába sérült, így üljön le egy székre, és a részeit elő tudja adni. Már mindenki készen állt, mikor HY kijelentette, hogy mégsem hajlandó színpadra lépni, mikor már csak 2 banda lépett fel előttük.
Ekkor HyoMin és EunJung kénytelen volt minél gyorsabban megjegyezni HY. részét. A nyomás miatt HyoMin láthatóan ideges volt, és emiatt természetesen rontott is a rap rész alatt.
  A haza vezető úton HY. a rajongók, és riporterek előtt eldobta a mankóit, majd leült a földre, és azzal fenyegetve a menedzsereit, hogy kiabálni fog. Ezzel bemutatta a rajongóknak, és a riportereknek is, hogy nem éppen olyan oldalát mutatta addig, mint amilyen.
  " Nem fogunk több ilyen hasonló eseményt a napvilágra hozni, méghozzá HwaYoung érdekében. A Music Bank-es viselkedése nem az egyetlen ok volt, amit említhetnék!"

Erre HY. ennyit üzent --> "Tények igazság nélkül"
HyoYoung pedig ( HY testvére) : "..."

Lényegében teljesen mindegy volt, hogy mit mondott a vezető, a rajongók, és az antik azonnal döntést hoztak. Vagy jót, vagy rosszat...
A japán turnéjegyeket lassan visszamondják, és már közel 4000 foglalást töröltek. Rengeteg anti club jött létre, csak mert HwaYoung-ot kiléptették.
EunJung-ot fenyegetések érték... " Ha ő játszik majd a Five Fingers-ben, nem fogjuk nézni" ( EunJung új dorama szerepe)
Az SBS PD kijelentette, hogy többet nem veszi fel a kapcsolatot a T-ara lányokkal.

Itt egy ideje már nem is azon van a hangsúly, hogy HY-ot bántalmazták-e... kicsit vicces...
Ha tényleg bántották, amit nem hiszek, és eddig se hittem el, akkor nem ez lett volna a lgjobb megoldás? Vagy kényszeríteni kellett volna, hogy olynaok között maradjon, akik tettorozálják? Vagy akkor HwaYoung miért is van annyira felháborodva, amiért kiteték ha neki olyan nagyon szörnyű volt a lányok között? Nem értek sok dolgot, de abban biztos vagyok, hogy nem bántották. Még ha ellenszenvet is tápláltak iránta, biztos, hogy nem nyílvánosan gyűlölködtek" volna...
  Nem mondom, hogy HY. ennyire rosszul viselkedett volna, nem ítélem meg, mert nem ismerem, nem voltam ott.
De annyit tudok...hogy ha engem bántanak valahol, akkor nem háborodok fel, ha eltávolítanak onnan. Lényegében örülnék, hogy nem kell velük lennem.

Én továbbra is szeretem a lányokat, és nem tudom elfogadni a kommenteket amikben " dögöljetek meg...", " HwaYoung nélkül nincs T-ara" stb szerepel.
1, Ki mit képzel, hogy ismeretlen emberek felett ítélkezik... Ott volt valaki is, mikor ezek a dolgok történtek? Nem hiszem.
2, T-ara Hwayoung előtt is volt, és utána is lesz.
3, Nem utálom HwaYoung-ot, SEMMI bajom nincs vele.

Akik pedig olyan üzeneteket küldözgetnek a lányoknak, amikben az "eltört" t-ara Cd-ik vannak, meg videókat tesznek fel, arról, ahogy elégetik az albumaikat, fényképeiket... hát bocsánat, de őrültek...

Érdekes...de ha annyira azt néznék mi a jó HY-nak akkor nem akadtak volna ki így... nem értem én őket... szerintem ez már rég nem arról szól, hogy bántották-e vagy sem...
^^ Az emberek ijesztőek néha ^^

És még valami... elvileg Qri nem volt benne ( már akik szerint egyáltalán megtörtént...)...de akkor Ő is "vesszen el"?
Áh...mindegy... nem értem én az embereket ^^


24 megjegyzés:

  1. Hát ez megdöbbentett...Én így is szeretem és szeretni is fogom a T-arát és HwaYoung-ot is !!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kösz a hozzászólást:)
      Én is szeretem őket, HwaYoung sem kivétel ez alól. Ezen nem nagyon változtat semmi, mivel nem "őket" szerettem meg elsőként, hanem a zenéjüket. És akármi is történt, azt senki sem vonhatja kétségbe, hogy rengeteget dolgoztak, hogy idáig jussanak...
      Sajnos nem sokan gondolkodnak így mint mi...sorra jönnek létre az anti-fan oldalak...egyebek... De T-ara nem adja fel:) Hwaiting !

      Törlés
  2. hmm ez kemény O_O Bántani szerintem se bántották, mert hát akkor miért maradt volna ott eddig? Szerintem a kiadó keverte a szart aztán abból lett az egész... Pedig nagyon bírtam ahogy HwaYoung rappelt.

    De ha a kiadó továbbra is fenntartja ezt a marhaságot, hogy 9 tagúak legyenek, akkor most az ő helyére is hoznak valakit?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát kemény... Én sem maradtam volna ott úgy...
      HwaYoung tehetséges volt, és az is marad, a legjobbakat kívánom neki. Továbbra sem hiszem el, hogy bántották volna... Még ha nem is szimpatizáltak vele...hát Istenem, emberek vagyunk...De ha minden tag "utálta" annak nyílván oka volt...( Nem utalok semmire, mert eleve nem hiszem, hogy így lett volna a dolog)
      Sajnos a lányok elég nagy bajban vannak most... De bizom benne, hogy kitartanak:):)
      És szerintem is a kiadó volt a hibás...
      Azt viszont nem tudom, hogy mi lesz így... szerintem 8-an lesznek majd...Fogalmam sincs mi várható. Annyit tudni, hogy terv szerint kiadják a Mirage albumot, és fel is lépnek, ahol tudnak...( ahol engedik...)

      Törlés
    2. Hát valami oka biztos volt, hogy kirakták. de szerintem nem olyan okok miatt amilyeneket a kiadó mondott...
      Érthető, hogy a kiadó úgymond őt állítja be bűnbaknak, mert hát azt még se mondhatják, hogy "igen, mi vagyunk a hülyék" vagy ilyesmi.
      Az a baj, hogy mi ezt nem tudhatjuk, hogy miért történt, és nem is fogjuk tudni :D
      Mellesleg tiszta paradoxon érzete van az egésznek :D Néztem azokat a videókat amiket a rosszakarók állítottak össze, ahogy elnyomják HwaYoung-ot meg ilyenek... Ha az igaz amit a kiadó állít akkor HwaYoung már csak a személyisége miatt se tűrte volna azokat a 'nagy elnyomásokat'. Ha meg bántották volna akkor megint csak nem tűrte volna (de ezt már letárgyaltuk :D) Szóval én úgy vagyok hogy tényleg a kiadónak nem tetszett valami, csak ezzel jól kicseszett az együttessel... mert most ők 2 oldalról kapják az áldást, vannak azok akik most HwaYoung távozása miatt kiakadtak, meg azok a cégek meg ilyenek akiknek az jön le, hogy 'hűű ez egy elég balhés banda, megéri velük együttműködni?' (szerintem)

      Abban biztos vagyok, hogy HwaYoung boldogulni fog, ahogy a T-ara is, viszont nekik ez szerintem többet árthat ha nem lesznek ügyesek.

      Törlés
    3. Nos, hogy őszinte legyek.. egy kis feszültséget az elején még éreztem amúgy. Volt egy műsor amiben ugye HwaYoung bemutatkozott. Mikor a műsorvezető őt kérdezte, mindenki feszült lett, és olyan műmosolyt vett fel.
      De aztán nem vettem észre, hogy bármi lett volna. Én is néztem ilyen videókat...és nekem full abszurd az egész. " EunJung meg akarta folytani" "JiYeon figyelmen kívül hagyta a pacsiját" HyoMin szemen vágta..." Olyan dolgokat szedtek össze komolyan...
      Valószínűnek gondoltam, h HY-ot fogják kirúgni...Őt is sajnálom, és a lányokat is...
      A banda tényleg mindenhonnan a rosszat kapja " Hülye kurvák" stb...
      Ha nem állnak le, az lesz a következő lépés, hogy a főnök letérdelteti őket, és bocsánatot fog kéretni velük olyanért amit sztem meg se tettek... -.-" Kinézem belőle... Eddig se bírtam, és most se fogom megszeretni...

      És igen, a cégek el is fordultak tőlük. Most várom a folytatást. Olyat hallottam, h " Ha HwaYoung bocsánatot kér, visszatérhet..."
      Őrület... az is megfordult a fejemben, h csak a felhajtás miatt volt az egész...
      De bármit is volt az indok...a T-ara most bajban van. Ennyi amit e tudok mondani...-.-"

      Törlés
    4. Hát ha visszaveszik akkor tényleg csak arra ment ki az egész, hogy nagyobb figyelmet kapjanak. Én is gondoltam erre, de ez 1 elég szemét módja a figyelemfelkeltésnek...
      Amúgy még az a fura nekem, hogy Qri úgy kimaradt ebből. Azt mondták hogy a tweetek a jogos felháborodás miatt kerültek ki. Akkor őt nem is érdekli a dolog? vagy nem is volt min felháborodni?... Áh mind1. nem is boncolgatom tovább, mert értelmetlen az egész.

      Törlés
    5. HwaYoung új bejegyzése... kiborított...
      100% hogy a cég művelte...ugyanis HwaYoung bocsánatot kért...
      De a fordítást fenn olvashatod.

      Törlés
  3. Hogy én hogy utálom ezt a kim kwangsoo-t -.-' Őt kéne kirúgni ...-.-' Tönkre teszi a T-arát .Most nem??!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kösz a hozzászólást:)
      Én is utálom... szerintem fogalma sincs arról mit csinál... A T-ara nagy bajban van... Ő az egyetlen akit ki kéne rúgni...
      Ezzel a lépésével, betett a lányoknak... fenyegetések, koncerttörlések... Ennyire kell a hírnév? Mindenki a lányokat okolja, és bántja... Mindenki...még a régi rajongók is.
      ....

      Törlés
    2. Én nem okolom a Lányokat nagyon szeretem pket és szeretni is fogom...ezek után is ...De nem igaz hogy nem veszi észre KKS ,h csak megutáltatja a lányokat ??!! Értem én ,h a legjobbakat akarta de ..enyhén szólva..túlzásba vitte.."kirúgok egy 19 éves nagyon jó rapper és csinos lányt és inkább egy 13-14éves kislányt rakok a helyére ..az tök mind1 h tud-e énekelni v sem ..aranyos a pofija biztos nagy siker lesz "Gondolta ő -.-Most megnézheti magát és a lányokat..Gratulálok neki.

      Törlés
    3. Hát nem tudom már mi történt. A cég hibás... HwaYhoung bejegyzése pedig kicsit összezavart... Nem tudom mi történik, de... a cégvezető egyszerűen nem tudja mit csinál... így játszadozni emberekkel, és ilyeneknek kitenni őket...
      Komolyan nem tudok már hozzászólni...
      Kitartást nekik... Egyszer majd csak könnyebb lesz! Mi annyit tehetünk, hogy támogatjuk őket!

      Törlés
    4. ... :( El sem tudom képzelni most mit érezhetnek a lányok... 1x Furcsa,elmebeteg pletykák.. 2x Egy tag elvesztése 3x Rajongókat kezdik elveszteni az Anti Queen pedig gyarapodik... Én teljes mértékben támogatom őket bárhogy is lesz,mint Queen .!:)És azok a Queen-ek akik most cserben hagyták a Lányokat csak sajnálni tudom!

      Törlés
    5. Hát nehéz lehet...Én... amióta Koreával is foglalkozom, soha nem láttam ehhez hasonló dolgot. Talán csak a doramakban! EZ tényleg olyan mint egy dorama...
      Nem tudom, hogy min mehetnek keresztül...
      Én is így vagyok vele, Queen vagyok, és az is maradok~ Akik már aznap lemondtak róluk...hát nem nevezem őket sehogy, nem érdemlik meg:)
      Remélhetőleg hamar kiderül m is történt pontosan, most a friss hírekre várok:)

      Törlés
    6. De amúgy akk a Sexy Love-al sem léphetnek majd fel?:(Mondjuk meg is mondták ,h most egy jó darabig nem mutatnak életjelet magukról..nem?!

      Törlés
    7. De, terv szerint megcsinálják a fellépéseket( még ha kicsit megkésve is) De úgy tudom a Mirage meg fog jelenni a tervezett időpontban, tehát a Sexy Love-val szinpadra fognak állni.:) Remélem lassan csillapodik majd a helyzet:)
      Hát, eléggé sokkoló lehet, így megértem, hogy nem tudnak most színpadra állni:/ Ők maguk kérték h a nagykoncertet 08.01-re halasszák.:(
      De a promó folytatódni fog:)

      Törlés
    8. Értem..csak azelőtt írtam ezt mielőtt írtad volna az új bejegyzést..ne haragudj:)

      Törlés
    9. Ja és köszi :)

      Törlés
    10. Dehogy haragszom:) Viccelsz?:)Örülök, hogy van akit érdekel mi van a lányokkal:)Sokan csak annyit mondanak: " Nem is nagyon érdekel..:/"
      És nagyon szívesen:)Bármi kérdésed van, nyugodtan fordulj hozzám, ha tudok segíteni megteszem:)

      Törlés
  4. Szia! Én is teljesen egyet értek veled, ha olyan rossz volt neki akkor miért volt kiakadva, hogy kivált a T-arából. Eléggé undorító ez az ügy, sajnálom a lányokat, amiért ilyesminek vannak kitéve. Az SBS pedig elszégyelhetné magát az amatőr és undorító viselkedésük miatt. Egész végig azt hajtogatták, hogy EunJung fogja játszani a főszerepet a 5fingersben és, hogy ők nem fogják kiírni ilyen rosszindulatú pletykák miatt, erre EunJung háta mögött a forgatás előtt egy nappal más színésznőt kérnek fel (pedig már a próbák a sajtókonferencia, a promóképek minden meg volt). Ez undorító húzás volt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia. Köszönöm a hozzászólást!
      Hát... nem voltam itthon a héten...így erről Istenesen lemaradtam. De ma nekiláttam, fordítottam, utánanéztem a dolgoknak...és azt kell mondjam... ennél gusztustalanabb dolgot...nehezen tudnék elképzelni...
      Nem is értem az egészet...komolyan megáll az eszem...

      Törlés
    2. Ahogy olvasgattam a CCM-es dolgokat, valami megütötte a szemem a Ryu családdal és a CCM-el kapcsolatban.

      Hwayoung ikertestvére, Hyoyoung csapata, az 5dolls a CCM helyett a GM-nél van 2012-től!
      Érdekesnek találom azt is, hogy sehol sem találtam információt arra vonatkozóan, hogy 2012-ben mikor(?) lovagoltak át az 5dolls-os lányok a GM-hez! Tudom, hogy a GM és a CCM is mind az MNET részei, de úgy tudom, eléggé önállóan működnek!

      Azt is tudom, hogy a CCM a legnagyobb az MNET-en belül, de mintha direkt nyomták volna le a két lányt...
      Nem védeni akarom Hwayoung-ot, hiszen - véleményem szerint - még annyi bátorság és becsület sem volt benne, hogy kiálljon és elmondja az igazat. Ezt a fenti egybeesést azonban érdekesnek találom! Itt valami nagyon bűzlik a CCM-en belül! Egyre inkább az az érzésem, hogy a disznóságukat ráhúzták a lányokra.

      Törlés
    3. Igen teljesen egyet értek. Tényleg olyan az egész, mintha a lányok ellen irányult volna. Nekem egy olyan érzésem is volt az egész ügy alatt, mintha HwaYoung-ot egyszerűen eltávolították volna, mert feleslegessé vált. Sajnos ezt már nem fogjuk megtudni, hacsak Hwa nem mond majd valamit a jövőben, de ezt nem tartom valószínűnek. És igen, egy kicsit haragszom ezért Hwayoungra, hisz nem mondott semmit, csak mikor már hatalmas volt a botrány. Megértem én, hogy " nem volt szabad", persze...de valamit mondhatott volna.
      És igen, én is gyanakszom, és eddig gondoltam arra, hogy a cég a hibás... Kinézem belőle...

      Törlés

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...