BoA ~ Only One magyar fordítás



Az érzés, amit soha nem tudtam szavakba önteni...ebben a dalban van. 


Te vagy, ki eltávolodik tőlem...
Te vagy...
Minél jobban szeretlek...
/Te vagy az egyetlen!/
Egyre jobban fáj...és bár ostobaság, elbúcsúzom tőled.
Azt hiszem soha többé nem látjuk majd egymást...
De mégis te vagy számomra az egyetlen...
Az egyetlen.

Félszegen ültünk egymás mellett...
Hivatalosan beszéltünk, és érdeklődtünk, mi történt a másikkal.
Abban a percben, ahogy elcsendesedtünk,
A hűvös csend elért hideg kezével.

Ezen a helyen válunk majd idegenekké...
Lehet, könnyeim elerednek,hisz egyedül maradok...
De gyűlölöm nézni az arcod, miközben próbálsz nem megbántani... próbálsz kitörölni...
Inkább...elendeglek.

Szerelmem... itt a búcsú ideje.
Te vagy az egyetlen... te vagy az egyetlen...
Még ha el is válunk, te vagy számomra az egyetlen.
Fáj... fáj...és bár ostobaság... elbúcsúzom tőled.
Tudom nem látjuk többé egymást... mégis...
Te vagy az egyetlen.

Hiába igyekszem... úgy tűnik te nem teszel semmit.
Hol rontottuk el?
Van remény az újrakezdésre...egy új helyen?

Hatalmas a különbség a kezdet és a vég között.
Fájdalom hasít a szívembe...
Miért ilyen ismerős ez az érzés?
Kimerült szívem üresen omlik össze egy pillanatra...
Hogy álljak fel újra?

Szerelmem... itt a búcsú ideje.
Te vagy az egyetlen... te vagy az egyetlen...
Még ha el is válunk, te vagy számomra az egyetlen.
Fáj... fáj...és bár ostobaság... elbúcsúzom tőled.
Tudom nem látjuk többé egymást... mégis...
Te vagy az egyetlen.

Mikor tudlak elfeledni?
Egy nap...két nap... egy hónap...
Néhány hosszú év után...?
Egy nap én sem élek majd tovább az emlékeidben...
Elfelejtesz majd...

4 megjegyzés:

  1. Az a kérdésem lenne, hogy az új albumon minden dal ennyire jó? És ha igen, akkor hol lehet letölteni?

    A dal szövege kétségtelenül nagyon jó. Azt hittem először az elején, hogy lassú lesz, nem is gondoltam, hogy kicsit gyorsabb dal lesz. Kicsit fura volt, de amúgy tökre megtetszett! :)

    Új kedvenc az Every Heart mellett BoA-tól! :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, minden egyes dal kiemelkedően jó! Ma már elérhető az album, de nem tudom meddig. Üzenetben el tudom küldeni a linket:)

      Igen, ez a szám iszonyatosan jó. Engem kicsit a J-popra emlékeztet, de ennek kifejezetten örülök. Ő az egyetlen, aki képes lesz változtatni a K-pop jelenlegi ( számomra néha kicsit kiábrándító) állásán:):)
      Örülök, hogy megtetszett:) ( De persze Ő BoA ;D)

      Törlés
    2. Nem is tudom, mára már kb kismilliószor meghallgattam... .D Reggel is ez ment, meg egy másik szám, de azt küldtem üziben. :-)
      Nem is tudom, J-pop-os? Hm... Nekem annyira nem hasonlít, de lehet hogy van benne valami. Nekem mondjuk hozza a koreai hatást a dallammal, a koreai zenében van valami furcsán ritmusos. De nagyon jó, nagyon tetszik. .)

      Törlés
    3. Nekem nagyon hasonlít O.o Az igaz, hogy a koreai számoknak van egy olyan... kimondatlanul is sajátossága amit mi "ritmusnak" hívunk.( Én magam sem tudom megfogalmazni)
      Örülök nagyon, hogy tetszik:):) Remélem a többi dal is elnyeri a tetszésed:Ö

      Törlés

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...