Wonder Girls ~ Hey Boy [Wonder Party] magyar fordítás




Hé fiú, mi a neved?
Kérdezhetek valamit? Igazán kíváncsi vagyok!
Hé fiú, édesebben beszélsz, mint hittem
Ez tetszik.

Hé drága, nagyon finom vagy, más mint a többi
Édes, nem tudom mi ez, de kicsit frusztrál.
De azt mondják, ez a te igazi varázsod.
Mindenki azt mondja, hogy egy nagyon jó srác vagy.

Hé fiú, mi a neved?
Kérdezhetek valamit? Igazán kíváncsi vagyok!
Hé fiú, édesebben beszélsz, mint hittem
Ez tetszik.

Hé, drága, őszintén... az első benyomásom rólad...
Nem volt valami jó.
De édes, hogy egy férfi ilyen jól bánjon velem...
Azt hiszem te vagy az első...
Azt hiszem, te tehetsz különlegessé.

Hé fiú, mi a neved?
Kérdezhetek valamit? Igazán kíváncsi vagyok!
Hé fiú, édesebben beszélsz, mint hittem
Ez tetszik.

Oh, hadd mondjam
Oh, mosolyt csalsz az arcomra
Oh, mosolyt csalsz az arcomra
Oh, hadd mondjam

Hé fiú, mi a neved?
Kérdezhetek valamit? Igazán kíváncsi vagyok!
Hé fiú, édesebben beszélsz, mint hittem
Ez tetszik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...