Sistar ~ Loving U magyar fordítás



Sistar nyári dala:) Édes, és könnyed:) Szerelmes dal Sistar módra!:)

Hé, ez furcsa...
Tényleg furcsa!
Soha nem voltam ilyen!
Akárhányszor meglátlak, a szívem majd kiesik a helyéről!
Mikor meglátom az arcod, képzelegni kezdek.
Ezek az érzések lassan megőrjítenek.
Csak mert...ennyire hiányzol!

Szeretném elmondani, mennyire szeretlek!
Szeretném elmondani, mennyire szeretlek!
Szeretném elmondani, mennyire szeretlek!

Minden miattad van!
Nem szeretném én kimondani elsőnek!
De a szavak az ajkaimon játszanak.

Szeretlek! Mit tegyek? Mit kéne tennem?
Nem tudok uralkodni a gondolataimon!
A szívemörült ritmusban ver!

Drágám, szeretlek!
Mit kéne tennem?Mit tegyek?
Nem akarlak elveszíteni,hisz szeretlek!
Wooo~
Drágám, szeretlek!

Rendben, beszéljünk a szerelemről!
Oh, mindenkinek búcsút intek, aki flörtölni akar velem!
Csak téged hívlak oppának, ezen az édes hangon!
Nem tudom mit tegyek... azt hiszem beléd szerettem!

Wooo~
Minden miattad van!
Nem szeretnék én lenni, aki elsőnek kimondja...
De a szavak az ajkaimon játszanak!
A gondolataim kóborolnak...ez egy szörnyen hosszú éj!
Elrejtőztem, mégis előtted álltam...
Szeretlek!

Drágám, szeretlek!
Mit kéne tennem?Mit tegyek?
Nem tudom uralni a gondolataim!
A szívem majd kiesik a helyéről!
Drágám, beléd szerettem!
Mit kéne tennem?Mit tegyek?
Hello, hello! Mikor pillantásunk összefonódik... ki fogom mondani, hogy szeretlek!
Hello, hello... szerelmesek vagyunk!
Csak rád gondolok!

1 megjegyzés:

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...