KAT-TUN ~ Birth magyar fordítás





Fény és árnyék...
A vándorló eső soha nem ér el ide többé.
Megpróbálok továbblépni, miközben utánad kutatok ebben a végtelen világban.

Mostantól mi lesz ami ránk vár?
Hol kezdődik a holnapunk?
Ott ahová már soha nem térhetünk vissza...
Tudni akarom a születésem okát.
Még ha nehéz is lesz megértenem a dolgokat.
Lehet, hogy kételkedni fogok... de
Látni akarlak.

Nincs éjszaka hajnal nélkül.
Mindig lesz valaki, aki rád vár, tárt karokkal.
Soha ne add fel, és emeld fel a fejed!

A fény és árnyék örökké folytatódik.
Egy fájdalmas születés.
Emlékszem, emlékszem... azért születtem, hogy találkozhassak veled.
Egy ismeretlen holnap...
Örökre megőrzöm a hangod a lelkemben.

Semmi sem gyógyult meg...
A fájdalom átjárja a tagjaim.
A hatalmas város egy kis szegletébe menekülök.
Rájöttem, hogy ez hely nem lehet jó...hisz nem vagy itt.

Nincsenek könnyeim, amik felszáradhatnának.
Már tudom, van a szívemben egy mély, sötét zug.
Hallottam, hallottam... ugyanaz alatt az ég alatt pillantok rád.
Igen, hiszem, hogy egy csoda vezetett ide.

A világ tovább forog, miközben észre sem vesz miket.
De most hiszek a találkozásunkban.

A fény és árnyék örökké folytatódik.
Egy fájdalmas születés.
Ebben a végeláthatatlan világban, mi zuhan, majd felemelkedik, újra, és újra.
Emlékszem, emlékszem... arra születtem, hogy találkozhassak veled.
Egy ismeretlen holnap...
Örökre megőrzöm a hangod a lelkemben,
És tovább sétálok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...