f(x) ~ Electric Shock magyar fordítás



Az SM hercegnői visszatértek, a rajongók nagy örömére! Nekem tetszik a szám, várom, hogy az egész lemezt hallhassam. Igazából az f(x) nem tartozik a kedvenc bandáim közé^^ De nincs velük semmi problémám, sok számukat szeretem.


Elektromos hullámok folynak keresztül a testemen
Mindjárt elájulok, ez veszélyes de felvillanyozó
Elég! A szerelmed már túl sok!
Tudom, nagyon szeretsz.

Mint egy fekete lyuk, beszippantottál.
Nem látom hol a vég! Zuhanok.
Hol vagyok?A vészcsengő megszólal.
Ki vagyok? Szédülök!

A ritmus egyre gyorsabb, és hangosabb,
Már rég átléptem a határokat.
Áramütést okoztál.

Nananananana 
Áramütés
Nananananana 
Áramütés
Nanananana
Áááááramütés 

Szeress úgy, hogy nekem is kényelmes legyen!
Ne lepj meg figyelmeztetés nélkül!
Ne rázz meg, ha csak kerülgetsz!
Védj meg ebben a gyorsan változó világban!

Doktor úr, mi ez?
Kifogyok a levegőből, és égek a láztól.
Nem hiszem el! A fülemben megszólalt a vészharang.
Szemeim kápráznak... szédülök!

A ritmus egyre gyorsabb, és hangosabb,
Már rég átléptem a határokat.
Áramütést okoztál.

Nananananana 
Áramütés
Nananananana 
Áramütés
Nanananana
Áááááramütés 

Áramütés, áramütés, áramütés

Az energia teljesen magával ragad
Szemeid akár két erőteljes lézer
A szívem mélyén megszólalt a vészcsengő.
Nincs határa az erődnek.

Nananananana 
Áramütés
Nananananana 
Áramütés
Nanananana
Áááááramütés 

A ritmus egyre gyorsabb, és hangosabb,
Már rég átléptem a határokat.
Áramütést okoztál.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...