T-ara ~ Roly Poly ( japán verzió) magyar fordítás



El is felejtettem feltenni... hát oké:D Pótolva... egy "kis" csúszással:D


Cuki divat~
Ragyogó szenvedély~
Szív dobogtató küldetés!
La la la la Imádlak!

Nagyon is érdekelsz édes!
Csak tartsd a szemkontaktust!
Szeretném, ha megértenél!
Lehetséges, hogy észre sem vetted?
Hát ez lehangoló...
Gyere ide hozzám!

Nem tudom...
El sem hiszem!
Nem tudom...
Nagy baj lenne, ha melletted lennék?

Adj bátorságot!( Fel, fel)
Tüntesd el a zavarom( Le, le)
A mai, az egyetlen esélyem!

Roly Poly Roly Roly Poly
Ez szeretelm az első látásra!
A szívem táncba kezdett!
Roly Poly Roly Roly Poly
Én már beismertem... így kérlek kapj el!

Mindig is utánad kutattam!
És nem akarok veszíteni!
Körbe kell rajonganom téged, vagy itt hagysz ugye?
Ha figyelmen kívül hagysz, nagyon mérges leszek!

Nem tudom...
Én csak...
Nem tudom...
Hagyd abba a játszadozást!

Ha tetszem, akkor igen, igen
Ha csak szórakozol, neem, neem!
Mutasd meg mit érzel valójában!

Roly Poly Roly Roly Poly
Igazán kedvellek!
A szívem őrült tempót diktál...
Roly Poly Roly Roly Poly
Tétovázok a következő dalig...
Érints meg, érints meg!

(Imádom ezt...)

Roly Poly Roly Roly Poly
Ez szerelem az első látásra!
A szívem táncba kezdett!
Roly Poly Roly Roly Poly
Én már beismertem... így kérlek kapj el!

Ma találkoztunk, ó ma este!
Ez a sors keze igaz?
Szerelembe estem ma este~

4 megjegyzés:

  1. Mikor nálatok megmutattad Xd kb ilyen fejem lehetett O.o nem rossz de így nagyon furi lehet ha többször meghallgatom akk jobb lesz

    VálaszTörlés
  2. :DDDDDDD én az okos ja igen.. mert félreolvastam........ XD oké nem szóltam (ezt a hülyét)

    VálaszTörlés
  3. Dehogy vagy hülye... Megütlek:D:D

    VálaszTörlés

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...