[...arigatou...arigatou...]
                                                 [ずっと ずっと そばにいて
                                                  同じ夢さがす 旅をしたい
                                                  付きあってくれて ねぇ ありがとう]
                                                [Be by my side forever, forever
                                                 I want to go on a journey towards the dream we share
                                                 I’ve always, always wanted to say
                                                 Thank you for getting together with me]

1 megjegyzés:

  1. Oh de édes vagy drágám :) köszönöm igen nagyon ideges voltam de végül is tetszett nem hittem volna csak rohadtul elfáradtam XD kajaszünetbe egyből pötyögtem nekem köszönöm h tartottad a lelket bennem :)

    VálaszTörlés

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...