YUI ~ Thank you my teens magyar fordítás



Nem is választhattam volna jobb videót. YUI mindig ilyen... ahogy ott ül a földön a kis gitárjával~~ Önmaga~~


Mereven bámulok vissza a régi napjaim emlékképére...
Egy titkos levélre, mi rejtve van egy üres dobozban.

Az utolsó napom tizenévesként, egyre közeleg,
és úgy tűnik, rengeteg dolog van, amit elfeledtem...
Ettől rettentően félek...

Soha nem akartam felnőni!
De mégis hálás vagyok...
Köszönöm a tizenéves időszakomat.**

Csak énekelek... megpróbálom legyűrni a fájdalmat, és csak a jóra figyelni.
Csak így szerezhetek ismét erőt.

Szeretném, ha a barátaimnak szép emlékeik lennének rólam... még ha kevés is.
Nem hittem, hogy törődni fogok ilyesmikkel, de igazából... kicsit félek.

Találkozni valaki újjal...
Úgy érzem, bátorságot ad az álmaim megvalósításához.
Kimondhatatlanul hálás vagyok...
Köszönöm a tizenéves időszakomat.

Soha nem akartam felnőni...
De most, már 20 éves vagyok...
Köszönöm a tizenéves időszakomat.

** Én így értelmezem~~XD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...