Davichi ~ Don't find me again [Love Delight]



Kedvencem...:)



Most megpróbálok mindent kitörölni rólad!
Csak a szép emlékeket tartom meg.
Bár megpróbáltalak visszatartani, mégis elmész.
Szembenézek a szakítással, és megértem.


Nem vagyok szegény... nem vagyok szánnivaló.
Nincs mit tehetnék.
Igen, nem foglak többé keresni.
És, bár hiányzol, nagyon hiányzol,
Kiállom az egészet.

Most már ne keress többé, menj csak a lányhoz!
Én is boldog leszek majd valaki mással.
Többé nincs itt keresnivalód.
Ne keress többé! Ne keress többé!
Ne keress!**

Bár egyedül járom az utcákat, ahol veled sétáltam,
Bár az a zenét hallgatom, amit úgy szerettél,
Bár rád gondolok, akárhányszor elered az eső,
Bár szörnyen nehéz... nagyon nehéz,
Kiállom az egészet.

Most már ne keress többé, menj csak a lányhoz!
Én is boldog leszek majd valaki mással.
Többé nincs itt keresnivalód.
Ne keress többé! Ne keress többé!
Ne keress!

Bár még mindig képes vagyok átsírni egy egész napot,
Bár szörnyen elesett vagyok nélküled,
És, bár nem tudok aludni, mert rád gondolok...
Minden rendbe fog jönni, nélküled is!

Most már ne keress többé, menj csak a lányhoz!
Én is boldog leszek majd valaki mással.
Már vége van. Nincs többé olyan, hogy "mi".
Ne keress többé! Ne keress többé!
Ne keress!

** Hmm, én így látom jónak^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...