- Ne hátrafelé figyelj, tartsd a szemed azon ami előtted van. Ha hátrafordulsz, akkor biztos, hogy elbotlasz… - jajj, de költőiek vagyunk ma… én is tudom, hogy mit kell tennem. Csak azt nem, hogy hogyan… Hogy engedjek el valakit, aki bár soha nem mondta, hogy fontos vagyok neki,mégis éreztette. Kétértelmű megjegyzések, dicsérő szavak… elég volt egy mosoly én pedig felemelkedtem a földről…
Igen, elhúzta a mézes madzagot, én pedig szinte repültem az illat után… Kár, hogy allergiás vagyok a mézre… még nagyobb kár, hogy csak másfél év után jelentkeztek a tünetek...

2 megjegyzés:

  1. öröm volt ezt a részt is olvasni :) a bonyodalmak igaz Chibi :P :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én csak örülök neki:D Bonyodalmak? :D Hát, remélem ennél nagyobb bonyodalom is lesz majd;)

      Törlés

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...