IU ~ Good Day magyar fordítás




Miért olyan kék ma az ég?
Miért olyan tökéletes még a szellő is ma?
Úgy teszek, mintha nem tudnám.
Mintha nem hallanék semmit, mintha kitöröltem volna mindent!
Valami másról kéne beszélgetnünk?
Talán csókolóznunk kéne, ha nem tudunk mondani semmit?

A szemem megtelik könnyekkel, így felemelem a fejem.
Mosolygok egy aprót, így nem hullhatnak le.
Miért viselkedsz így velem? Miről beszélsz?
Minden amiről beszéltünk, elszállt az ég felé.
A szavak, miket soha nem mondtam ki...
A szavak... nem is tudom... sírtam miközben kimondtam őket.
Szeretlek Oppa! Mit tegyek?

Talán nem tetszik az új hajam?
Talán valami nem jó a ruhámban?
Még mindig úgy teszek, mintha nem tudnám.
Mintha, nem emlékeznék.
Úgy kéne tennem, mintha semmi sem történt volna?
Annyit kéne mondanom, hogy hagyjuk egymást?

A szemem megtelik könnyekkel, így felemelem a fejem.
Mosolygok egy aprót, így nem hullhatnak le.
Miért viselkedsz így velem? Miről beszélsz?
Minden amiről beszéltünk, elszállt az ég felé.
A szavak, miket soha nem mondtam ki...
A szavak... nem is tudom... sírtam miközben kimondtam őket.
Szeretlek Oppa! Mit tegyek?

Ne mondj ilyen szomorú dolgokat!
Miközben így nézel rám...
Vajon túl lassú vagyok? Vagy nagyon gyerekes?
Nem hiszem el...

Annak ellenére, hogy sírok, mosoly ül ajkaimon.
Nem figyelek rád, csak mosolygok.
Miért vagyok ilyen? Miért nem szégyellem magam egy kicsit?
Eldobtam a büszkeségem, elhajítottam az ég felé.
A szavak, miket soha nem mondtam ki...
A szavak, miket soha többé nem mondhatok ki.
Szeretlek Oppa! Ne már... 1, 2...
Egy álomban élek.

Ez egy túl gyönyörű, túl gyönyörű nap.
Legyen a mai, egy jó nap.
Kérlek, ne kelljen sírnom.

Micsoda gyönyörű nap!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...