FT- Island ~ Missing You magyar fordítás




Egy ilyen dolog... nem történhet meg...
Te soha nem tennél ilyet!
Ez nem a búcsú volt...
Csak ebben reménykedek.
Kíváncsi vagyok, mikor kezdődött az egész...
Olyan mint egy kirakós, amit nem tudok befejezni...
Ez a vágyaim kezdete... minden miattad.

Hiányzol... hiányzol...
Úgy hiányzol, majd bele halok!
A szavak, miket nem tudok kimondani...
Hiányzol, csak rád vágyom.
Hiányzol, hiányzol.

Kit ennyire szerettem... nem akar visszatérni hozzám....
Hiányzol!

Ez nem változhatott meg ennyire...
Soha nem tennél ilyen dolgot...
Elhittem az összes szavad, miben ígérted, hogy szeretsz.
Igen, a kezdetektől olyan volt... mint egy film... elrendelt véggel.
Mi volt először? A búcsúzásunk, vagy a szerelmünk?
Vagy tényleg minden hazugság volt?

Hiányzol, hiányzol!
Szavakba se tudom önteni mennyire vágyom rád!
Hiányzol, hiányzol!
Akit így szerettem... miért nem akar visszatérni hozzám?

Drága szerelmem, drága szerelmem....
Azt mondtad, nem tudsz élni nélkülem!
Szomorúság... fájdalom...
Talán neked még jobban fájt...

Életem, az egész életem...
Te voltál minden, amit szerettem
Hogy foglak valaha is elfeledni?

Szeretlek, szeretlek!
Oh, szeretlek... hiányzol!
Nem akarsz visszatérni?
Hiányzol!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...