FT- Island ~ I will get you magyar fordítás



~~ Imádom... nem újdonság:) ~~


Ez a szerelem tényleg véget ért...
Még egy szánalmas könnycseppet sem hagyott maga után.
Tényleg nem sajnállak.
Már ahhoz is túl kimerült voltam, hogy ideges legyek.

Minden értelmét vesztette...
Teljesen elfordultunk egymástól.
Így könnyedén elfeledlek majd.
Elmúlik egy nap, két nap... három.
Egy hónap, egy év...
De még mindig nem vertelek ki a fejemből...
Bármi is történt, csak rád gondolok...
Ok nélkül fakadok sírva...
Mit tegyek?

Mindent megtettem, hogy felejtsek.
Csinos lányokkal találkoztam,
Ittam minden nap, míg meg nem őrültem.
Hogy lehet, hogy minél részegebb vagyok, ismerős arcod annál tisztábbnak látszik?

Elmúlik egy nap, két nap... három.
Egy hónap, egy év...
De még mindig nem vertelek ki a fejemből...
Bármi is történt, csak rád gondolok...
Ok nélkül fakadok sírva...
Mit tegyek?

Elmúlik egy nap, két nap... három.
Egy hónap, egy év...
De még mindig nem vertelek ki a fejemből...
Nem bírom már tovább!
(Pillanatról pillanatra)
Nem...nem lehet!
(A világ nélküled...)
Nem bírom már tovább!
( Nincs semmi ami téged pótolhatna)
Nem bírom már tovább!
( Csak támolygok egyik oldalról a másikra)
Ez nem lehet...
( Ismét beteg, és fáradt vagyok)
Még egy nap...
( Nem bírok ki egy percet sem, egy órát sem... egy napot sem nélküled...)
Meg foglak találni, újra rád fogok találni!
Újra megtalálom majd a szerelmem!

Most, hogy felismertem mi a szerelem, újra megkereslek majd!
És soha többé nem engedlek majd el!
Megszerezlek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...