FT - Island ~ Hello Hello magyar fordítás





Most elbúcsúzom.
Hello, hello...
Most viszlát, viszlát.

Tudom, szeretlek...
Nem tudlak elfeledni...
Gyere vissza hozzám!
Nem, ez nem lehet!
Nem lehet igaz!
Szerettük egymást!

Hallgass meg!
Nincs senki, senki senki...
Csak te létezel számomra!
Még, ha tíz év el is telik, még ha meg is változol, nekem csak te leszel!

Olyan vagyok mint egy idióta, nézz csak rám!
Érted kiáltozok egész nap. Mint mindig...

Most elbúcsúzom...
Hello hello...
Most viszlát, viszlát...
Bárhogy próbállak elfeledni, nem megy.
Bár én azt mondom, hello, hello,
Te annyit: viszlát, viszlát...
Még mindig szeretlek...

Tudom, hiányzol...
nem tudlak elengedni...
Kérlek ne menj!

Nem, nem válhatunk el!
De hamarosan búcsút intünk...
A szerelem megőrjített...
Az idő amit együtt töltöttünk...
Emlékeim nem engedik, hogy elfeledjelek...
De te egyszerűen elmész...
Nekem csak te vagy, de te ismét búcsút intesz.

Most elbúcsúzom...
Hello hello...
Most viszlát, viszlát...
Bárhogy próbállak elfeledni, nem megy.
Bár én azt mondom, hello, hello,
Te annyit: viszlát, viszlát...
Még mindig szeretlek...

Mikor téged szólítalak: hello, hello,
Mikor te szólítasz: viszlát...
Ezek a mi szomorú köszönéseink.

Mert szeretlek... hello, hello.
Nem viszlát, viszlát...

Mikor megpróbálok beléd kapaszkodni... a szerelmünk egyre távolodik.

Bár én azt mondom, hello, hello,
Te annyit: viszlát, viszlát...
Bárhogy próbállak elfeledni, nem megy.

Bár én azt mondom, hello, hello,
Te annyit: viszlát, viszlát...
Még mindig szeretlek...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...