FT- Island ~ Bad Woman magyar fordítás



Na, ez az a dal, amit soha nem fogok elfeledni... HongKi hangja valami eszméletlen gyönyörű~~


Úgy tűnik, nem engem akarsz.
Úgy tűnik, nem vagyunk már szerelmesek...
" Szakítsunk, legyen vége"
Mit kéne tennem, ha ezt mondod?

Olyan vagy mint aki nem is ismer
Egy ember, akinek semmit sem adtam...
Ha mindent elfeledsz majd...
Mit kéne tennem?
Én csak téged szerettelek...

Könyörtelen vagy...
Könyörtelen vagy...
Könnyeket csaltál egy férfi szemébe,
Egy férfi szívébe.

Könyörtelen vagy...
Könyörtelen vagy...
Szerettelek... nem létezett számomra más, csak te...
De végül így hagysz el?
Könyörtelen vagy...

Olyan vagy mint aki nem is ismer
Egy ember, akinek semmit sem adtam...
Ha mindent elfeledsz majd...
Mit kéne tennem?
Én csak téged szerettelek...

Könyörtelen vagy...
Könyörtelen vagy...
Könnyeket csaltál egy férfi szemébe,
Egy férfi szívébe.
Könyörtelen vagy...

Könyörtelen vagy...
Szerettelek... nem létezett számomra más, csak te...
De végül így hagysz el?
Könyörtelen vagy...

Könyörtelen vagy...
Könyörtelen vagy...
Szerettelek... nem létezett számomra más, csak te...
De végül így hagysz el?
Csak miattad voltam boldog...
Csak téged szerettelek...
Azt hittem számodra is én vagyok az egyetlen... de...

Könyörtelen vagy...

Könyörtelen leszek...
Könyörtelen leszek...
Az emlékeinket, a szerelmünket...
Mindent kitörlök rólad...

Oh, csak téged szeretlek...
Oh, csak rád vágyom...
Szerettelek... nem létezett számomra más csak te...
De végül így hagysz el?

Könyörtelen vagy...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...