A tegnapi nap, egy kedves emlékként fog élni bennem. Nagyon jól éreztem magam, és régóta először tört fel belőlem a hülyeség, és a hiperaktivitás. Ehhez pedig társak kellenek!:) Ezt meg is kaptam, két számomra tökéletes ember személyében:D

Nyitásnak egy duzzogó kép...xd Yuki chan cuki "ponos" sapkájában...XD

Légtornász mutatvány:D

Dia támadni készül:D


Vámpír mozgás:D:D

Unalom.... 2 óra múlva indul a buszunk:D


Van, aki nem szereti, ha fényképezik:D

Dia, az igazi angyal:D

Igazi angyal:D Kár, hogy nem látszanak a szárnyai:D

Khmm vigyázat:D

Yuki a kis ördög:D

Dia, a sunyi kis ördög:D

Bezárjuk a sort Yuki chan édes képével:) Ő bezzeg nem duzzog:D Kawaii:D

2 megjegyzés:

  1. :) jó volt a nap :) elvoltunk az unalom mikre nem képes mi ? XD Hát nagyon kawai volt a fejed mikor ráhúztam a sapim :) Diának az ördög képe viszi nálam a pálmát :) Hát igen szeretek másokat fényképezni én azt már annyira nem élvezem mikor engem fényképeznek XD én és a paca és te vámpírmozgásod XD (L)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát...az unalom... :D De utána már csak egy valaki unatkozott. Mindegy, hagyjuk is. Iggen! A Dia ördög képe:D A kis sunyi fejével:D:D Juuujjj a vámpírmozgás:D Bevámpírosodtam...de csak a fejem. Biztos akkor emlékeztem vissza:D

      Törlés

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...