AAA ~ Hide away magyar fordítás





A magány, és a remény árnyéka játszik a padlón
Egy hamis mosoly szomorúbb, mint a könnyek...
Megtaláltam a megkönnyebülést, ahelyett hogy kis dolgok ellen küzdenék...
Azok úgy is el fognak tűnni.
Van egy kötelék mélyen a szívemben elrelytve
Nemsokára eljön az idő, mikor végre a felszínre kerülhet.

Elrejtem önmagam egy apró kertben
Megkeresem az utam, követve a fényt, mely hozzád vezet.

Hol kéne keresnem a kijáratot ebben a sötétségben?
Biztos létezik út a fény felé, de nem találom önmagamban...
Nemrég eltávolodtál tőlem...nem tudom kezelni a helyzetet...
Más dolgok nem fontosak,
Táncoljunk, míg a világ véget nem ér.

A ragyogó fehér szárnyaid visszatükröződnek a szemeimben.
Annyira gyönyörű vagy, hogy az már pusztító.
Tapasztalatlan kezeid megsebeztek,
De mégis...azt akarom, hogy ölelj át.

Legközelebb el kell mondanom
Hogy nemsokára együtt lehetünk, és ezt te is tudni fogod.

Elrejtem önmagam egy végtelen labirintusban
Megkeresem az utam, és biztosan megtalállak majd.

Oh, igen veled akarok lenni, édes
Ez a határ, kérlek érints meg kezeiddel
Miközben elhatároztad, hogy az új jövő felé kell haladnunk, egymással küzdöttünk.
A szerelem kapcsolja össze napjainkat.
Add a kezed!

Elrejtem önmagam egy apró kertben
Megkeresem az utam, követve a fényt.

Elrejtem magam egy végtelen labirintusban
megkeresem az utam, és biztosan megtalállak!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...