miwa ~ Tsuyoku Naritai magyar fordítás



A szokásos buszmegállóban vagyok
Azt hiszem a busz ma ismét késni fog.
Tudat alatt megjegyzem minden ember arcát, míg együtt állunk a sorban
Ezek a dolgok végül magától értetődők lesznek.
Lépnem kell, új helyeket kell bejárnom.

Erősebb akarok lenni.
Erősebb akarok lenni.
Bezárom az emlékeim a szívembe,
Befejezem a sírást, és az álmaim felé rohanok.
Rendben vagyok. Hiszek magamban.

Az új életem elkezdödött, de nem tudom hol van mindenki, hol van az otthonom.
Nem akarok bókolni, hamis mosollyal, hogy elnyerjem mások szeretetét.

Erősebb akarok lenni.
Erősebb akarok lenni.
Nem hazudhatok önmagamnak.
Azért jöttem ide, hogy megtegyem amit csak szeretnék.
Rendben vagyok. Hiszek a jövőmben.

Nem tudok elmondani neked mindent a telefonban, vagy emailben.
Bár itt lennél mellettem, úgy mint régen.
Mikor egyedül vagyok esténként, magányosnak érzem magam, és egyre jobban aggódom.
A sötétség egyre közelít felém. Mit tegyek?

Magasan akarok szárnyalni.
Magasan akarok szárnyalni!
Én vagyok aki így döntött.
Megállítom a könnyeim, és az ámaim után rohanok.
Rendben vagyok. Hiszek önmagamban.

Erősebb akarok lenni.
Erősebb akarok lenni.
Magasan akarok szárnyalni

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...