Kan Mi Youn ~ Going Crazy magyar fordítás




A szív, mely folyton dobog, dobog, dobog
A szív, mely folyton dobog, dobog, dobog
Azt mondja, nekem, ki meggyanusítottalak
Próbáljalak felhívni, próbáljak üzenetet írni
Nem tudok élni ebben a nyugtalanságban, ebben a szorongásban
Megőrülök, tényleg tudni, tudni akarom
Hol vagy most, és mit csinálsz
Nem tudok semmit se tenni, folyton rád gondolok!
Az éjszaka egyre sötétebb, de miért nem érlek el?
Írtam neked, már százszor hívtalak
Megőrülök miattad
Ez az éjszaka soha nem múlik el
Én, ki ilyen naív és kedves vagyok
Megőrülök miattad!
Gyűlölöm, hogy ilyenné válok!
Tudom, hogy ha ilyen vagyok, akkor el foglak veszíteni
Megőrölük miattad!
Ismét megőrülök
Ez az este soha nem múlik el

Hogy válhattam ilyenné?
Azóta, hogy a szívem fáj?
Meg kell állítanom önmagam...megszállott vagyok!
Ez egyáltalán nem normális!
De miért nem történk semmi úgy ahogy akarom?
Tudom jól, hogy ismét fájni fog...
Te pedig el fogsz kerülni, ha ilyen leszek.
Kincsként őrizlek, szeretlek!
Próbálok örökké a tiéd lenni.

Megőrülök miattad
Ez az éjszaka soha nem múlik el
Én, ki ilyen naív és kedves vagyok
Megőrülök miattad!
Gyűlölöm, hogy ilyenné válok!
Tudom, hogy ha ilyen vagyok, akkor el foglak veszíteni
Megőrölük miattad!
Ismét megőrülök
Ez az este soha nem múlik el

Őszintén, ez már túl sok, nem tudlak kezelni
Az emberek, a családom, a barátaim szánalmasnak tartanak
Helytelenítik a dolgot... 
Kérdezgetik, hogy miért nem szakítok vele.
Megfojtasz!
Miért kell minden napnak ilyen fájdalmasan nehéznek lennie?
Előtted állva, minden egyes nap, mintha lebénulnék
Én is megőrülök tőled!
Egyre fáradtabb vagyok...
Te ostoba, ébred, ébredj, ébredj fel, kérlek!
Én is megőrülök tőled!
Egyre jobban elvesztem önmagam!
Te, kegyetlen... kérlek engedj el...

Megőrülök tőled...és az őrületedtől!
Ismét felhívlak...
Gyűlöllek!
Gyűlölöm saját magam, amiért ilyenné válok
Tudom, hogy ha ilyen vagyok, akkor el foglak veszíteni
Mert őrült vagyok... mert őrült vagyok...
Ismét felhívlak...

2 megjegyzés:

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...