Ayu ♥

Tegnap végre találkoztam az egyik legfontosabb emberrel az életemben. Nem tudom, ki hogy van vele, de nekem a barátaim nem egyszerűen barátok. Néha...sokkal inkább mellettem vannak, mint a családom. Ne értsétek félre, szeretem a családom, és megbocsájtom azokat amiket tesznek, vagy tettek. De van az életemben pár ember, aki sokkal fontosabb mint bárki más. Ezek közül az egyik Ayu. Vele már négy éve vagyunk mondhatni, lelki társak. Ő volt az első ember, aki megtanította nekem, hogy mi is az a barátság. Előtte voltam olyan kis naív, hogy azt hittem, hogy aki kedves velem, és jól elvagyunk, röhögcsélünk egy kicsit az a barátom. És szerettem volna hinni, hogy sok, sok barátom van. Aztán találkoztam vele, mikor új osztályba kerültem. Akkor tudtam meg, hogy a barátok olyan mélyen ismerik egymást, ahogy még önmagukat sem. Ha valaki megkérdezné, hogy hiszek e abban, hogy van- e " előző élet, reinkarnáció" akkor azt mondanám, hogy igen. Mert van három olyan ember az életemben, akikkel kapcsolatom túl szoros ahhoz, hogy csak pár éve ismerjük egymást. Lehet, hogy ez hülyén hangzik...( mert tényleg annak...). De nem tudom, hogy hányan találkoztak már életük során ilyen személyekkel. Akik érzik amit ők, akik akkor is velük vannak,  ha több száz kilométer választja is el őket. Tudják mire gondolnak, ismerik a fájdalmukat. Azonnal tudják, ha a mosolyuk hamis. És nem csak a támaszt látják a másikban. Persze, szép az, ha segítjük egymást, hisz ez is része a barátságunknak, de nem csak abból áll. Egymás mellett vagyunk, és együtt vészeljük át a dolgokat. De nem fulladunk meg egymástól... közösen osztozunk, és egyikünk sem hallgató. Mind a ketten beszélünk, és mind a ketten figyelünk. Még akkor is sokat mondunk, ha csak csendben ülünk. Mert vannak emberek akikért tűzbe tenném a kezem. Nem sok...hisz ma már tudok különbséget tenni barát és haver között. De azok, akikre így tekintek... megbízok bennük, bármi is történjen. Nos ezek egyike Ayu.
Akivel végre, végre, végre tegnap találkozhattam. Sok mesélni valónk volt egymásnak:) És nem mellesleg nagyon jól szórakoztunk! XD


Ayu és az kicsi Manami~

Itt már kidőltem a röhögéstől...




Manami maci... és a tatyóXD



Ayu

XD Hát...nekünk van egy két érdekes hobbink

4 megjegyzés:

  1. Imádom a képeiteket nagyon kawai. Főleg az "Ayu és az kicsi Manami" kép :)
    Remélem én is a barát táborba tartozom és nem fojtalak meg azzal hogy nap mint nap zaklatlak :) :P Daisuki Manami chan

    VálaszTörlés
  2. Igen is főnök!! XD Jól van többet nem mondok ilyet te kis terrorista2 XD Habár attól függ hogy akarsz bántani XD Már megint nem alszol mint látom... Mindjárt odamegyek! Hát drágám 30 év múlva kiadják a könyvünk aminek a címe : Perverz fanficek XD by Manami és Yuki XD
    Nagyon szeretlek ám :) ♥♥♥ ♥♥♥ Na majd hétfőn megszeretgetem a plüssVikit :p :)

    VálaszTörlés
  3. :D Hát igen, a könyvünk^¤^ :D Szal akkor gyúrjunk rá:D Muhahahahahahaha XD *begolyóztam* XD És volt kitől tanulnom a terrorizmust!:D

    VálaszTörlés
  4. :):D <3 Úgy legyen:) Majd kíváncsi leszek, hogy mit mondott.:) meg anyukádra:)
    És természetes volt, csak mert szeretlek:P

    VálaszTörlés

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...