the GazettE ~ Sumire magyar fordítás


Összezavarodtam a leveledben hagyott "sajnálom" miatt.
Fáj, ha megcsörren a telefon. Azt hiszem ezért.
Próbálok elfutni az igazság elől, de mindhiába.
Tudom, hogy én vagyok aki gyáva.
Rád gondolok...és ekkor veszem észre, hogy már rohanok.

A szép idők még a szívemben élnek
Hisz képes lennék újra kezdeni veled mindent
Pont mikor először kezdtem el járni

A zuhogó eső, egyre hidegebb és hidegebb lett, ahogy feléd tartottam.

Te, ki itt hagytad utolsó lélegzetvételed
Egy héj reakciók nélkül...
A csend fájdalmas...

A mosolygó arcod, a könnyeid, az alvó arcod, a hangod, a tested, és én, aki a tiéd vagyok.
Soha nem láthatlak ismét...

A szép idők még mindig a szívemben élnek.
Az általad mutatott vidám, mosolygós arc az emlékeimbe vésődött.

Te vagy az én síró kedvesem, mint mindig, mikor találkozom veled álmaimban
Csendesen imádkoztam tovább,
Hogy ne ébredjek fel ebből az álomból

Csendesen imádkoztam, hogy ne tűnj el mellőlem...
Csendesen imádkoztam, hogy ne tűnj el mellőlem...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...