the GazettE ~ Burial Applicant magyar fordítás



Szervusz kedvesem...
Ölj meg gyengéden...
Ez a felégett test nem hagy el téged.
Ha addig vársz, míg már nem tudsz megmenteni
Legalább a halálom végignézed?
Még a szaggatott légzésed is hazugság.

Ahogy a sikoltó eső tovább szakad rám
Továbbra is remegek
Elszakítom magam a fájdalomtól
Mit csak én értek meg

Halj meg értem... nem tudsz menekülni
Ez egy rossz dolog? Kérlek felelj.
Nézd... a tekinteted cikázik, és habozik
Már nincsenek hazugságok lepergő könnyeidben
A kezem, a szemeim , a gondolataim és a lélegzetem
Mi marad a végére? Csak azok rohadt emlékek, melyek felégve hevernek.
És a maradványok... egy gyermek akit nem lehetett megmenteni.

A tárgyak, és fényképek árnyéka őrült táncot járnak.
A gyűlölet, és erőszak együtt sikoltanak fel.
Nézd ezt a kifosztott szeretetet...
Miért kell még a testnek is elrohadnia?
A sötétben nevetgélnek, az idióta szavak melyek kiömlöttek.
Minden egyes lélegzetvétellel ráébredsz
Hogy ez pont ugyanolyan, mint a gyűlölet.

Ahogy a sikoltó eső tovább szakad rám
Továbbra is remegek
Elszakítom magam a fájdalomtól
Mit csak én értek meg

Szervusz kedvesem...
Ölj meg gyengéden...
Ez a felégett test nem hagy el téged.
Hagyd, hogy a kívánságom elérjen a fülekig
Hogy megtudják milyen is az újszülöttek hangja
A sikolyok melyek a gödör aljáról törnek fel.
Valahogy... kérlek süllyeszd el őket azokba a könnyes szemekbe, nyelje el őket.
Mélyen... Így soha nem érinthetnek többé...
Ezek a torz emlékek, melyek nevetnek.

Felejts el... nem segíthetsz.
Ez rossz dolog? Kérlek felelj.
Nézd... a tekinteted cikázik, és habozik
Már nincsenek hazugságok lepergő könnyeidben
A kezem, a szemeim , a gondolataim és a lélegzetem
Mi marad a végére? Csak azok rohadt emlékek,
melyek felégve hevernek.
És az út, mely egy gyermeket sem kímélt.

2 megjegyzés:

  1. Ez az egyik kedvenc számom:) nagyon szeressem :) több fordítást is olvastam már de ez is jó hisz te csináltad :P

    VálaszTörlés
  2. Ohhóóó:D szabad fordítás:D Nekem is az egyik kedvencem... ezt tök át tudom érezni:)

    VálaszTörlés

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...