Ikimono Gakari ~ Koisuru Otome magyar fordítás



Meséltem neked a növekvő szerelmemről
És te csak rábólintottál
Mikor megfogtam a jobb kezed az első alkalommal
Te jobban remegtél mint én
Olyan félénk vagy
Mindig olyan gyorsan futsz
Ez aggasztott, hisz én olyan lassú vagyok
"Ha most szerelmesek vagyunk, akkor hülyéskedjünk"

" Az én lelki társam" " A hercegem a fehér lovon"
Zavarban, nem is figyeltél
Szeretném, hogy elmond, mi a fontos neked
Nagyon szeretlek, és nem tudok ez ellen tenni

Lassan, lassan ölelsz meg
Ahogy mosolyogsz, a szívverésed az én ritmusom
Szeretlek, nagyon szeretlek
Maradjunk együtt örökre
Én akarok lenni neked az egyetlen, szerelmem.

Egy dolog miatt jöttem ide
Hogy nézhessem az arcod
Mikor észrevettem, hogy elpirulsz
És egy csókot akartam
Mérges lettél rám

Hogy őszinte legyek, néha szeretném, hogy bókolj nekem
Jól érzem magam, szinte ismét lebegek
Kétség kívül tudom, hogy szeretlek
Annyira szeretlek, hogy az már kínos...

Lassan, lassan összekapcsolod a kezünket
Míg gyönyörű dallamunk szól
Szeretlek, nagyon szeretlek
Maradjunk együtt örökre
Te vagy nekem az egyetlen, szerelmem

Lassan, lassan emeld fel a kezed
A dallam el fog érni, szerelmem
Szeretlek, annyira szeretlek
Újra és újra el fogom mondani
Szeretlek, igen, szeretlek

Lassan, a dallam el fog érni
Szeretlek, annyira nagyon szeretlek
maradjunk együtt örökre
Én akarok lenni neked az egyetlen, szerelmem
Én vagyok az egyetlen

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...