BoA ~ Your color♥♥ magyar fordítás


Ez az egyik olyan dal, amit soha az életben nem tudok majd elfelejteni...♥♥

Ebben a hatalmas világban, találkoztam veled, és
Szerelembe estem.
Soha nem gondoltam, hogy jobb lenne bármin is változtatni.

De hogy lehet, hogy sírok?
Miközben az alkonyodó nap bejelenti a nap végét...

El sem tudok képzelni egy olyan éjszakát, mikor nem láthatlak. Lehet, hogy ez szorongás?
Először éreztem, hogy a szerelem olyan dolog amit meg kell védenem.
Az éjszakán mit a te színed jár át.

Bár még nem gondolkodtam arról, miért lettünk szerelmesek
Mikor megláttalak, a szerelem új értelmet nyert.

Az idő amit együtt töltöttünk, sebesen száll

El sem tudok képzelni egy olyan éjszakát, mikor nem
láthatlak.
Lassan fog menni?
Mitől olyan nehéz elfogadni a tényt, hogy teljes szívből szeretlek?

Ahogy az idők hullám rohan
Aláássa a homokváram boldogságát
Apránként enyhül csak a szorongás.
De biztos nem adom fel

Az idő, mikor nem láthattalak
Sokkal erősebbé tett
Képes leszek arra, hogy lássalak ma este az álmaimban... tehát rendben van.

El sem tudok képzelni egy olyan éjszakát, mikor nem láthatlak. Lehet, hogy ez szorongás?
Először éreztem, hogy a szerelem olyan dolog amit meg kell védenem.
Az éjszakán mit a te színed jár át.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...