BoA ~ Still magyar fordítás


Még~♥♥

 Nem akarok búcsúzni
De ez nem azt jelenti,
Hogy nem tudlak gyorsak kitépni az emlékeim közül.
Bár... még mindig szeretlek.

Soha nem képzeltem, hogy ennek így lesz vége.
Kevésbé fájt, mint képzeltem...
És képes voltam végre megnyugodni.

A hideg eső szüntelen áztatja az ablakom.
Az alakod, az arcod...
Szörnyen homályos.

Nem akarok búcsúzni.
Nem vagyok olyan okos
Kétlem, hogy véget tudok vetni ennek az időszaknak.
Még mindig szeretlek.

Ha tényleg szerettél,
Akkor hogy lehet, hogy elém vágtad a tényeket
Akár csak a kártyákat,
Ezzel a sajnálkozó arccal?
Szerettem volna, ha csak egy szelíd hazugság lenne.

Ha van is dolog amit nagyon bánok...
Az nem az, hogy szerettelek.. nem.
hanem hogy nekünk már soha nem lesz közös holnapunk.

Nem akarok búcsúzni
De ez nem azt jelenti,
Hogy nem tudlak gyorsak kitépni az emlékeim közül.
Bár... még mindig szeretlek.

Azt hittem, gyűlöllek, és
Sokkal jobban kéne éreznem magam
Miután már csak egy emlék lettél...
De persze ez lehetetlen... még.

A viszlát, nem az a szó amit ki fogok mondani
Csak elfeledlek.
Még ha szakítunk is, az emlékeim nem fakulnak majd a szívemben.

Nem akarok búcsúzni.
Nem vagyok olyan okos
Kétlem, hogy véget tudok vetni ennek az időszaknak.
Még mindig szeretlek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...